torsdag 15 maj 2008

Torsdag: Jord

Idag försökte jag med Jord efter att inte lyckats hitta så mycket på Eld-temat. Det gick lite bättre men jag känner att Feng Shui inte riktigt var min starka sida :) men trots det är jag nöjd med mitt hem och jag känner ett lugn och en balans här.

Låg möblering - sittkuddar på golvet och färger i brunt, gult och orange. Boken kommer från mormors pappa som var lärare.

I boken fanns en så fin bård runt noterna. Den gick i gult.

Fyrkantigt fanns med bland kriterierna för Jord - och min stereo är faktiskt helt fyrkantig!

Ett fat i någon slags keramik. Detta var en födelsedagspresent från min farmor. Jag tycker det är såå fint. Har röda äpplen i det på jul.

Imorgon tror jag att det kommer att bli mycket lättare i temaveckan. Då är det Metall. Där känns det som jag har att välja på :)
Ha en toppendag!
Kram Annika

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack! kul att du kom och hälsade på :D
Vilka fina jordsaker du har. Gillar fatet!

Ellas Inspiration sa...

Jättekul att du försöker och jag tycker du lyckas bra!! Ha en mysig kväll! Kram Karin

Linda -Galleri Palla sa...

Halloj! VAd kul att du ställde den frågan till Karin om tema-inlägget... Får se om hon har svarat...