onsdag 7 maj 2008

Sommar och sol!

Jag fortsätter att drömma om min lilla balkong! Tyvärr är den bara 160x120cm när balkongdörren står helt öppen så det ni ser på bilderna är en omöjlighet. Men det är lite så här jag vill att det ska bli med min hörnsoffa. Bilderna är från Pottery Barn.
Vad tror ni? Får detta plats på min balkong :)

Tänk er en härlig tupplur i solen på en soffa som denna!

Skön skugga med ett fint parasoll, smyckat med diverse vackra girlanger!

Massor av kuddar ska det vara, såklart!


Keep the dream alive!

Kramar Annika

4 kommentarer:

Rosa Hemmet sa...

Vilka härliga bilder och man blir inte mindre sugen på sommar direkt! :p Rusta är ett bra kompliment nr plånboken inte är så tjock o man ändå är i desperat behov av förnyelse! :) Vissa saker därifrån har hängt med lääänge för att de visat sig vara helt okej för att inte tala om perekt! ;p ast nog är det kul att blanda med lite dyrt oxå! Have a nice day:)

Lillasyster sa...

Det är aldrig fel att drömma! :)

~Anitas Ljuva Rum~ sa...

Ja det hade inte varit helt fel att få äga dom där sakerna och framförallt poolen =)...eller ja var det en pool? Såg lite mysko ut? Men vi får väl låtsas om det oxå =)

Kram Anita

AGENT 77 sa...

underbara ute möbler hade gärna tagit den översta,tyvärr har jag ingen balkong alls...kram E