torsdag 22 maj 2008

Fint!

Idag visar jag krukor jag målat om med 3 lager vit färg. De kommer från en vrå längst in på lagret i butiken och jag fick dem! Killarna var bara glada över att bli av med dem. Men idag berättade jag för en kollega vad jag har gjort med dem och han verkade hålla med om att det var fint! Och fint blev det:


Ett av mina olivträd fick stå i den ena krukan. Jag ska piffa lite mer så blir det riktigt fint!

Metallbeslag som jag också målade över.

Så här ser det ut på vår trädgårdssoffa ikväll. Här samsas klematis, olivträd, penseér, ljung och en annan lila blomma som jag inte kan namnet på! Här får man inte plats att sitta själv... :)

Nu ska jag heja på Charlotte Perelli i Melodifestivalen! Heja Sverige!
Kram Annika

4 kommentarer:

karofina sa...

ja det blev verkligen fräscht!! fast jag gillade de när de var bruna med, men vitt är ju helt lart snyggast!

K sa...

Tack för dina ord, all omtanke värmer i hjärtat !
Krukorna va jättefina å ännu finare vita !
Yeees perelli gick vidare ;D heja heja
kramis /K

In my house sa...

Hallojsan!

Ohh, ja, visst blev dom fina!!!

- Charlotte gick vidare "jippi"..

Jag har legat med värsta höga febern tills idag,,, så jag har inte ens orkat vara här inne och gluttat..

(dom andra 3 krukorna som du visar va ju fina oxå) Men :( :( dyrt...

Ha de gottit,,, nu är redan helgen här,, vi har fint väder! men du vet,,, när man ha vatt sjuk så svettas man,fryser,svettas fryser! så jag får väl ingen nytta av vädret! ;)

Kram på dig och ha en mysig helg! j

Anonym sa...

Hej!

Vad fina krukorna blev med vit färg! Tänk vad vitt kan förändra en pryl eller en möbel, härligt!

Ha en fortatt trevlig fredag!
Kram Hanna