fredag 9 maj 2008

Härligt ledig!

Idag åkte jag hem till en tjejkompis i hennes hus. Vi solade och hon bjöd på god rabarberpaj med rabarber från egna trädgården :) Vi hade säkert 30 grader i solen och jag har faktiskt fått lite färg!

Jag har introducerat henne för bloggvärlden nu när hon renoverar hemma. Hon får ju även tillgång till en oändlig idébank här bland alla inspirerande och kreativa människor. Jag tror att hon fortsatte "blogga" efter jag hade åkt... :)

Här kommer lite bilder från hennes trädgård:


Och en bild från hennes sideboard i vardagsrummet.

Hoppas att du kommer med in i bloggvärlden och att du kan hitta inspiration till ditt hus!

Kramar Annika

3 kommentarer:

AGENT 77 sa...

Hej Annika!!
låter som en underbar dag,visst är de härligt väder man får passa på njuta..tack ska bli kul gå ut mingla en sväng de va såååå längesen jag va ute,ska på en makeover innan oxå som jag fått av en vän så de ska bli spännande seva dom hittar på..hoppas att du får en toppen helg!!
kram på dig E

Ekebo sa...

Ja, visst är det härligt med så fint väder, man har ingen lust att var inne. Vackra bilder på blommorna!
Ha det gott i solen kram malin!

Gårdsromantik sa...

Vilken härlig dag med härligt väder. Här börjar solen precis titta fram.

Ha en trevlig Pingst!

Kram Maud