tisdag 27 maj 2008

Jag kan inte vänta!

Jag bara MÅSTE visa vårt hus! Det här är inte huvudingången men det är det bästa kortet jag har just nu. Det kommer GARANTERAT att bli fler bilder framöver. Ni ska få se den underbara trädgården och mycket annat. Det behövs "lite" arbete - men ni vet ju hur det är :)


Det viktigaste, efter inflyttningen, blir fasaden och att få färg på huset. Det var längesedan det behandlades med något alls. "Det enda sättet att äta en elefant är en bit i taget."

Ha en trevlig kväll! Kram kram

5 kommentarer:

Rosa Hemmet sa...

Åh så hääärligt, vad glad jag blir att det är erat nu! :D Superkul o rätt tid att köpa hus nu när det är sommar! Härligt. ANtar att besiktningen gick ganska bra? Ha det super!

Smultronstället sa...

ÅÅÅ så kul! GRATTIS!Nu har ni sommarn räddad,fniss.

självklart du kan länka mig om du vill.

Må så gott
Kram M

Grodmamman sa...

Vad kul att få se ert nya hus! Har man hus så finns det alltid något att göra, men å andra sidan så gör man ju det för sig själv. Vi har bott i vårt radhus i 8 år, men har nästan alltid något projekt på gång.
Kram

Anonym sa...

Huset har potential! Det är ju bara den där bruna färgen som ska bort. Såg att du ville ha färgtips i inlägget ovan. Jotun har en fin färg som heter varmgrå. Kolla in på deras hemsida. Kram

Pysselprinsessan sa...

Åh vad spännande! Jag ska "bloggkolla" dig så jag inte missar er trädgård och renovering!

Kramar