måndag 16 juni 2008

Mer badrumsideér!

Idag fick jag Allt i hemmet i brevinkastet. Den måste man ju bara kasta sig över så fort som möjligt! Och jag hittade en liten webadress som jag provade. Det var till Badlagret i Freeport i Kungsbacka. De hade badrumsinredning till en billig penning! Bl a fanns detta badkar som var såå fint! (Jag fick visst med hela texten och allt...)

Det här handfatet tycker jag också hade en hel del charm! Fast med en annan blandare. De var lite dåliga på den gammaldags stilen på sina produkter men jag hittade två guldkorn i alla fall!

Då var det dags att väcka sambon och gå till sängs! Kram Annika

5 kommentarer:

Mjuka sa...

Hej
Badkaret är ju verkligen fint!! Snyggt i svart
kramar Malin

Nome : Giovenale Nino Sassi sa...

I stopped for a greeting….

I do not want to disturb your dreams,
would be a pity for your rest,
you do not have to hear my steps
- slowly close the door!
Turning you write sull'uscio
" Good night "
because you can see
I thought of you.

Gårdsromantik sa...

VAAA!
Det där svarta badjaret var ju läckert!

Har alltid tänkt mig ett i vitt men...

Måste genast kolla in - kram Maud

Vitt är vackert sa...

Hej

Ja, himla kul å komma med i tidningen å allt... Nu är man inte anonym längre...
Det där badkaret var verkligen fräckt! Har aldrig sett det i svart förut.
Å handfatet är också jättefint!! Visst är det kul att spna runt och planera för nya huset. Det finns verkligen mycket fint!!!

Kram!

Gårdsromantik sa...

Hej!

Lykthusen kostar 98:-, 169:- och 239:- st, Paketpriset är 450:- för 3 st.

Frakten för 3 kostar 70:- och för 1 liten 40:- för mellan 50:- och för stor 70:-.

Kolla på www.gardsromantik.blogspot.com
under rubriken lyktor så finns info där - frakterna står i högermarginalen.

Kram Maud