måndag 23 juni 2008

Jag har fyndat på Blocket!

Jag har köpt nya stolar genom en annons på blocket. Mina vita stolar vit matbordet är också ett blocket-fynd. Till dom hörde även ett bord - så 6 klädda stolar och ett bord för 1000.-! Inget att tveka på!
Men nu har jag alltså fyndat igen. Jag köpte 4 stolar för 500.- Detta skedde för ca 2 veckor sedan. Jag ska ha dem ihop med mitt lilla vita bord i köket i vårt hus. Den andra matgruppen hamnar i matsalen.

Innan vi har flyttat så ser det ut såhär (det ligger en iläggsskiva på bordet nu som inte ska vara med senare): Stolen heter "Harola" från IKEA. Ord pris är 495.-/st.
Tänkte mig vita dynor av något slag för att knyta ihop stolen med färgen på bordet.
Min hjärtan på tråd som jag arrangerade som en krona. Nu har den vuxit till sig och börjar bli riktigt fin och tät!

Nu ska jag iväg till jobbet snart. Men imorgon och på onsdag är jag ledig så då ska det packas vidare här hemma. För om en vecka får vi nycklarna till vårt hus!
Kram Annika

10 kommentarer:

Emm´s design sa...

Det blev supersnyggt med de stolarna!

Hittade hit från en annan blogg och återkommer gärna!
//Emm

Rosa Hemmet sa...

Vilka härliga fynd du har köpt, blocket är ett riktigt fyndigt ställe! Vad fint det är erat hus, är smått avundsjuk! Fin trädgård och ett charmigt ställe! Antar att det kommer krävas en hel del möbelinköp som vi kommer att få skåda här på din blogg nu när ni har ett sådant stort hus att fylla? :) ha det bra

Pysselprinsessan sa...

Fin hjärtan på tråd!! Å vad härligt att få nycklarna snart!

Kram

Grodmamman sa...

Vilka fynd du har gjort! Blir nog mycket bra med vita dynor till det vita bordet. Gillade ditt arrangemang med hjärtan-på-tråd. Har köpt några sådana nu och skulle behöva "binda" upp dem på något.
Spännande att snart få nycklarna!
Kram

::fina:: sa...

Wow, vilket fynd! Helt underbara stolar, de föll jag direkt för. Det är bara att gratulera! :-)
Kram, Josefine

Ewa sa...

Vilka fynd! Och va fint du fixat i husvagnen. Är själv så sugen på att köpa en begagnad husvagn, och fixa till själv. Kanske inte nu, men om nåt år, eller två... =) Lånade en nu över midsommarhelgen, och det var riktigt mysigt. Vi hade husvagn då jag var barn, och bilade varenda sommar ner till Trollhättan där mina släktingar bor.

Mvh
/Ewa

Vitt är vackert sa...

Wow vilka fynd!! Blocket är alltid trevligt! Å va fint du grejat till det med hjärtan på tråd! Superfin krona!

Kram!

Galleri MochB sa...

Vad härligt med en trädgård med sådär måånga växter färdigt!! Blir allt lite avundsjuk...:O) (Inlägget nedan) Och vilka fynd du gjort!! Vad bra att spara in en slant som man kan sätta sprätt på något annat vackert istället...:O)

Mjuka sa...

Supersnygga stolar, skulle jag vilja ha!! Älskar den modellen
Det måste vara något fel på mig för jag lyckas aldrig med hjärtan på tråd!! Så vackert du gjort!!
Kramar Malin

Smultronstället sa...

ÅÅÅ så kul grattis till dina fynd, så spännande att snart få flytta in. Känner igen mig hur det var när vi skulle flytta det är ju såå kul att fixa lite.

Må så gott
Kram M