fredag 27 juni 2008

Kolla, en utmärkelse till!



Hej!
Jag har fått en utmärkelse/award till! Den här kommer från En grodmammas vardag. Man kan nog inte få för många, tror jag :) för man blir lika glad varje gång!
Min sambo undrade lite försiktigt häromdagen hur det där med utmärkelser på bloggen fungerar. Så pedagogisk som jag är, drog jag en parallell till hans fotbollsutmärkelser, och förklarade att det är ungefär som att bli "Matchens lirare". Då förstod han med en gång och han insåg också vilken ära det är!

Och till dessa skulle jag vilja skicka utmärkelsen vidare:

Karofina
Älskar zink
Sommar-rummet
Tabergstösen
Vit stjärna

Tack för all inspiration och jag tycker mycket om att titta in hos er!

Denna fina lampa hänger för närvarande hos brorsan, som ni fick lära känna i förra inlägget. Den är egentligen mormors gamla och jag fundera på att starta en övertalningskupp mot sambon för att få hänga den någonstans i vårt hus!

Nu är et bara 2 dagar kvar - på måndag får vi NYCKELN! Jag har massor med visioner och drömmar för detta lilla hus och det pirrar lite i magen när jag tänker på allt roligt vi ska få uppleva!

Men nu vill jag önska en trevlig helg till alla! Kram kram

4 kommentarer:

Hjärtans sa...

Hej!
Vilken fin lampa! Den skulle jag också försöka få tag på...hihi.
Jenny

::fina:: sa...

ååhh tack ska du ha, det var gulligt av dig! Och vad spännande att det bara är några dagar kvar tills ni får tillgång till huset, det måste vara en underbar känsla!
Kram, Josefine

sommar-rummet sa...

HEJ!
Blev sååå glad för utmärkelsen!!! Tack så jätte mycke! Kul att men kan va till glädje för nån... Ha de gott! KRAM

karofina sa...

men vad gullig du e, tack för att du tänkte på mig! :) förstår att det pirrar nu, gud vad spännande! tror ni kommer trivas riktigt bra, men du får inte glöma bort att blogga i alla inredningsyra sen ;)
kram på dig!