söndag 7 september 2008

Utmaning!



Hej hej!


Jag har fått en utmaning skickad min väg - och det är Viola från bloggen Violas romantiska hem. Hon är en ny bekantskap och himla trevlig! Kika in hos henne - där finns mycket fint!


1. Vilken mat äter du gärna och ofta? Det blir ofta köttfärssås och spaghetti hemma hos oss. Enkelt, snabbt och ekonomiskt. Och det verkar som om jag aldrig kommer att tröttna på denna måltid. Jag har älskat den sedan jag var liten!

2. När du är på kalas är du då den som sitter eller hjälper till? Jag försöker erbjuda mig att hjälpa till men oftast är jag en sådan som blir sittande i en het diskussion med någon och sitter oftast på samma plats hela kvällen.

3. Var sitter du helst och bloggar? Jag sitter helst i soffan med den bärbara datorn i knät. På så sätt kan jag sitta nära M och ha ett öga med i om det händer något intressant på TV :)

4.Köper du triss ofta? Nej. Jag köper det aldrig till mig själv utan som present till äldre släktingar som älskar detta!

5. Vilken kanal tittar du helst på? Om det finns ett inredningsprogram på TV så är det min favoritkanal! Det kan bli vilken konstig kanal som helst då :)

6. Vilken stad eller vilket land har varit ditt bästa sommarminne? Det jag först tänker på är Danmark och staden Lökken. Vi var där för två somrar sedan - och då inte speciellt länge - men atmosfären och den vackra stranden etsade sig fast hos mig. Vi hade en underbar semester där trots att vi bodde i tält... Rekommenderas varmt!!!
Nu vill jag ju såklart skicka vidare utmaningen till några av Er! Så jag tänkte att det får bli:
Ska bli roligt att få läsa mer om Er!
Tack Viola för utmaningen!
Kram Annika

Inga kommentarer: