söndag 14 september 2008

Soliga söndag :)



Lilla huset på berget har skickat mig en utmaning/award. Vet inte riktigt hur den fungerar men jag har förstått att man ska nämna 6 saker som man är tacksam för.
  • Vårt nya, söta hus! Här börjar den roligaste tiden i mitt liv - nu kan vi bestämma precis hur vi vill ha det och få utlopp för all vår kreativitet :)
  • Vår fina trädgård. Idag har vi höststädat och rensat upp efter dräneringen som äntligen blivit klar! Och solen skiner, gräsmattan är nyklippt, husvagnen är körd till vinterförvaring och äpplena är färdiga att plockas :)
  • Är också tacksam för att jag har en så underbar sambo! Jag är tacksam för min familj och hans familj. De hjälper oss massor!!
  • Mitt jobb som tycker så mycket om. Jag har bra arbetskamrater och får jobba med möbler och inredning!
  • Min hälsa! Jag mår bra och ser fram emot resten av livet med allt vad det innebär. Att vi bor i Sverige som erbjuder all hjälp som finns när man inte har det bra.
  • Min blogg! Jag har fått så goa vänner här och en himla massa inspiration! Och när jag vill kan jag få lika mycket inspiration till.

Nu ska jag skicka denna utmaning/award vidare så då väljer jag att ge den till Vitt är vackert & Tabergstösen! Om ni vill och har lust :)

Jag fick även en annan utmaning att svara på men den har jag redan gjort och om man vill läsa finns den längre ner på bloggen.
See you! Kram Annika

13 kommentarer:

Vitt är vackert sa...

Hej!! Visst är det härligt väder idag!! Kallt, men soligt och fint!
Såg att jag nu fått TVÅ utmaningar av dig! Va jobbig du är,... Haha, Närå, jag skoja! Jag ska ta mig an dom båda två! Måste klura lite på den sista bara!

Ha det så skönt i solen!

Kram Ellinor

Grodmamman sa...

Vad skönt att dräneringen är klar! Duktiga ni är som har höststädat i trädgården också. Har bakat lite idag och då blev jag sugen på att baka något med alla mina äpplen. Får se när jag får tid för detta!
Kram

karofina sa...

hallå vännen!
kul att se vad du är tacksam för. all hjälp och stöd man får av sin familj är verkligen ovärderligt!

ser att det går framåt för er, så skönt att det spinner på utan större problem!
stor kram!

::fina:: sa...

Go söndag! Vilka fina punkter på din lista över saker du är glad för. VAd härligt att ni haft sol idag, vi hade en jättefin dag igår men idag har det varit lite gråare. Men väldigt mysigt! Jag tackar för awarden/utmaningen! Kram, Josefine

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Hm inte har då vi fint väder...snyft
Nu vet man lite mer om dig...ler
Kram Irene

Ullis/Leva på landet sa...

Kul att få läsa lite mer om dig. Visst är det skönt när det är lite sol och inget regn..

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Lavendel & Romantik sa...

Kul att få läsa mera om dig....Kram på dig/Majsan

Nome : Giovenale Nino Sassi sa...

Här kom hösten: det regnar!

Felice vecka. Nino

Lina sa...

Hej!
Kul att du antog utmaningen! Efter att ha läst dina svar känns de som om man känner dig lite mer! ;- )

Kika in hos mig, jag har en utlottning den här veckan!

Kram, Lina

Ekebo sa...

Nu fick vi veta lite mer om dig, genom utmaningen. Ha det gott! Kram M

chokladblomma sa...

Eftersom jag är nyfiken av mig så vill jag gärna veta fler hemligheter om dig!:)Du har nämligen fått en ny utmaning av mig! Om du vill och känner för det!
Ha det!
Kram A

Anonym sa...

Hej! roligt med utmaningar så vi lär känna varandra betre.
Ett stor kram Dadda

Anonym sa...

Kul att läsa lite mer om dig.
Skönt med lite sol mellan allt regnande.
Kram