måndag 1 september 2008

Ett boktips!

Jag tänkte visa en bok som jag tycker mycket om. Den handlar naturligtvis om inredning - fast ute! Den har såå fina bilder och bra idéer.

"Inred din trädgård" - Nina Ewald (Damm´s förlag)






Discokula i trädgården!

Jag älskar den här bilden! Så otroligt vacker höstbild och kronan är helt underbar!


Behöver jag säga mer? Kolla in den här boken! Det finns 10 ggr fler bilder i boken med MASSOR av inspiration!

Ha en bra måndag! Här skiner solen idag :)

Kram Annika


4 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh tack för tipset:) Måste kollas upp. Kram

karofina sa...

tack för tipset!

och vad mycket ni har hunnit med ser jag! :) skitfina gardiner!! älskar mönstret!

kram!

Hem och Lycka sa...

Ja, jag förstår att den är en favorit, ser rikigt bra ut! kram

Viola sa...

Hejsan, tack för tipset den ser ljuvlig ut, så vackra bilder som inspirerar, ha en bra kväll, kram VIOLAN