torsdag 4 september 2008

Min vinst hos Smultronstället!

Egentligen var min vinst att hitta bloggen bara - för den är så fin! Men så hade jag turen att lägga in första inlägget på en tävling och vann då en hel del fint!



Så här fint var paketet:

Den här bilden satt på kuvertet.

Inuti låg en fleece-pläd med detta fina mönster på - den var så härlig! Och jag behövde en ny filt till soffan för den som ligger där nu har gjort sitt!

Sedan hittade jag detta jättefina kors! Mitt första kors! Och tre små värmeljus som jag ska tända ikväll när jag sitter under filten :)

På brevet satt ytterligare en vacker vintage-bild!

Jag önskar att jag hade en bättre skrivare för då kunde jag skriva ut massor av dessa bilder. Och skulle jag skriva ut med den jag har så skulle den förstöras om den satt på ett brev och kom i kontakt med regn och fukt... Men de här kom fram i perfekt skick!

TACK!!! Smultronstället för alla fina saker jag har fått! Jag är så glad för dem!

Kram Annika

14 kommentarer:

nd1361 sa...

all ways is naice

chokladblomma sa...

Grattis till dina vinster!
Och fina fynd du hade gjort, på ÖB till på köpet!
Ha det!
Kram A

Anonym sa...

Grattis till vinsten! ...åh jag viner aldrig något.!!!!!
kram Dadda

chokladblomma sa...

Hallå där! Du har förresten fått en utmärkelse av mig! För att du har en sådan mysig blogg!
Kram A

Grodmamman sa...

Grattis till vinsten! Mycket fint i det paketet!
Kram

Lotta sa...

Hallå granne!
Grattis till vinsten och vilka underbara saker du fick.

Sedan blir man ju lite nyfiken på vilka loppisar det är du skriver om och där du gör dina fina fynd?

Kram
Lotta

Smultronstället sa...

Hej igen!

Kul att du tyckte om pläden.
Ha en skön helg!
kram M

Viola sa...

Hej Annica, förstår att man blir gla över så fina presenter, ha en skön helg ville jag säga, kram VIOLA

Ekebo sa...

Grattis till fina vinster! Ha en skön helg! Kram Malin

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Grattis till din vinst!
Så fina.
Kram Irene

Annas skattkammare sa...

Grattis till din fina vinst! Idag är ju en perfekt dag att krypa upp i soffan och tända ljus och läsa inredningstidningar! Kram /Anna

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis till den fina vinsten! Helt underbar pläd. Fina saker du hittade på loppis och ÖB.

Kram Ullis

Viola sa...

Hejsan, har en utmaning åt dig, kram VIOLA

karofina sa...

åh vad kul med lite vinst!! det är inte ofta sånt händer mig....
skitfina grejer du fick!

snygga köp du gjorde med!

ram på dig