måndag 8 september 2008

Ny byrå? (Före och efter.)

Nej, det är ju den gamla från vinden! Mitt stora fynd här i huset när vi flyttade in. Nu har den genomgått en make-over och blivit vit.

En ganska suddig bild... sorry...


Så här fint blev det med färg på!

Lejongap som nyckelhål! De fick också bli vita!

Detalj


Såhär mysigt hade vi det igår kväll. Det var lite kyligt i huset så jag tände en massa ljus i hela vardagsrummet och varmt blev det. Och vääldigt mysigt!

Ha en bra start på veckan! Kram Annika

10 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Den blev ju underbar, så fin! kram

Viola sa...

HEJ ANNIKA, VILKEN SKILLNAD, DET BLIR SÅ VACKERT MED VITT PÅ GAMLA MÖBLER. ALLA DETALJER KOMMER FRAM PÅ ETT HELT ANNAT SÄTT OCH DOM ÄR JU OFTAST SÅ VACKRA. NU PRYDER DEN JU VERKLIGEN SIN PLATS MED ALLT FINT SOM DU DU SMYCKAT DEN MED, KRAM VIOLA

Grodmamman sa...

Byrån blev ju jätte fin!
Visst är det härligt när man kan börja tända ljus på kvällarna och mysa?!?
Kram

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Vad fin den blev!
Vilket fynd..att hitta den fina byrån på vinden.
Kram Irene

In my house sa...

Hej hej!!! Byrån blev ju superfin,, färg är en bra sak!!! Jag har helt missat att du har skickat el gett mig en utmaning!!! Men den kommer!!!! =)
- Hu puh,, trött i ögat! natti natti j

Pysselprinsessan sa...

Superfint! Å vilken fin hjärtanpåtrådplantering! :)

Kramar

Rosa Hemmet sa...

Tjopp! Sååå snygg den blev, verkligen skillnad Färg förnyar verkligen..Tack för utmaningen, jag gjorde den igår av bara farten :) Ha det fint tjejen!

Lina sa...

Hej!
Nu är jag tillbaka igen! Oh, va din fynd byrå blev fin med vit färg!!!

Här eldas de mycket ljus oxå! Just nu brinner ett rött stort doftljus på soffbordet...Mmmmm

Må så gott!
Kram, Lina

chokladblomma sa...

Visst är det mysigt att få tända lite mer ljus igen!
Byrån blev jättebra!
Kram

DRÖMHUSET sa...

Hejsan!
Vad fin byrån blev! Tänk vad lite vit färg kan göra :-)
Kram Sofie