fredag 15 augusti 2008

Hett tips!

Ja, jag vet att jag egentligen skulle visa mina födesledagspresenter idag - och det kanske jag gör senare idag - men jag har hittat en så fin nätbutik! Satt och läste i nya Allt i Hemmet (medan sambon kollar på OS-tennis...) och hittar något om en tapet från loveyourhome.se. Tapeten var jättefin och jag ville se vad som fanns mer, och det var MYCKET!

Rosor på sidenband till dekoration.
Smörask! Se så underbart söt!
Kaffekanna med kaffekopp!
Vackert kakel
Duva i porslin att dekorera krukorna med!
Pysselprinsessan efterlyste smyckesförvaring. På denna kan man hänga MASSOR med smycken och man får en bra överblick dessutom.



Så kolla nu in Loveyourhome.se!
Kram Annika


3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på din 27 års dag!
Nu blev man ju nyfiken på vad du fick i födelsedagspresent.

Fina saker du visar, där får man ju gå in och titta!

Ha en underbar födelsedag och helg!

Kram Bodil.

Grodmamman sa...

Grattis på 27-årsdagen! Hoppas du har en bra dag!
Vad fint du gjort i sovrummet och tur att du lyckades stoppa din pappa i tid!:)
Kram

Ekebo sa...

Stort grattis på födelsedagen! Hoppas din dag har varit bra och att du fått något fint. Måste genast gå in och kolla på sidan med fina saker. Ha det gott Kram malin!