måndag 26 april 2010

Wallstyle i badrummet

Hej igen!
Vårt nya badkar behövde något... Den såg ut som en farkost från yttre rymden där den stod i badrummet. Och så slog det mig - ett väggord skulle passa bra! Jag letade runt lite och hittade en nätbutik med namnet Wallstyle.se. Där hittade jag ordet som skulle sitta som en smäck!

"Lugn"

Ett våningsfat till diverse tvålar och badtillbehör. Som ni ser är det inte fyllt än men jag ska börja samla nu.
Jag skulle gärna ha en stor ljuskrona över badkaret så småningom, men jag kan inte hitta någon bra. Det måste vara en med värmeljus så att jag inte eldar upp taket...

Kram Annika

6 kommentarer:

Grodmamman sa...

Mysigt det ser ut och "badkarsordet" var ju perfekt!:)
Kram

Hemma hos Razzel sa...

Kul! Roligt med väggord på oväntade platser!
Hoppas du bloggar om du hittar en ljuskrona för värmeljus, jag letar själv en sådan att ha på altanen..

Lina sa...

Hej!
Jösses va läckert! Se ut som rena rama lyx spat! =) Fiffigt med ett väggbord på badkaret! Är så sugen på ett i vårt vardagsrum! Måste nog in och kika på länken!

Ja, de där med att ta sig ut på promenader är ju ett gissel...men nu är jag inne i ett flow så nu är de promenad varje kväll! Vi har en bra "slinga" hemma i området, men också nära flera bra spår i skogen. Men de får bli på helgerna. Kvällarna i veckorna är korta som de är med matlagning, läggning av Lilla E mm...

Må så gott, Kram, Lina

nea i det gula huset sa...

Hej hej!
Ja..varför ska man ha väggord just på väggen för? :)

Så fina utemöblerna blev!!
Kan jag möjligen lämna mina trädgårdsmöbler med en miljon ribbor, för slipning och målning hos dig? ;)

Kram Nea

Anonym sa...

Vilken genial lösning!! Snyggt!!

Agneta

Livet på Marbogården sa...

Vad fint det blev! Trevlig valborg.