fredag 30 april 2010

UTLOTTNING - Bloggen 2 år!!!

Hej, hallå!


Ja, då är det äntligen dags! Min blogg fyller 2 år och detta måste ju naturligtvis uppmärksammas. Så jag har ordnat en utlottning med finfina priser!!


Och det Ni tävlar om är sommarens ljuvligaste doft. En Eau de Toilette som doftar mogna hallon, juicy apple, och mango i en fräsch mix. Man tänker direkt på sommar, sol, värme, brunbränd hud och party! Passande nog kallas doften "Party Princess" och den kommer från Tiara Sweden. Och vem vill inte vara en "party princess" i sommar?!


Jag har 3 st söta flaskor att lotta ut. Varje flaska innehåller 30 ml och är värd 329.- (SEK).




Det enda du behöver göra för att delta är att lämna en kommentar i det här inlägget, det ger en lott. Och för att ytterligare öka dina chanser ger jag dig en extra lott om du länkar till den här tävlingen. Använd någon av dessa bilder när du länkar. Om du inte har någon blogg går det bra att skicka ett mail till: annicakm@hotmail.com.

Tävlingen kommer att avslutas söndagen den 9:e maj kl. 21.00. Därefter kommer jag att meddela vilka som vunnit :)


Lycka till och stort TACK till alla Er som tittat in här under min tid härute so far! Ni är bäst!


Kram Annika

102 kommentarer:

Hemma hos Razzel sa...

Kan man vinna om man är nr 1?? hmm... Men jag prövar i alla fall! ; )
Min egen parfym tog slut förra veckan så nu snålas jag med döttrarna, så en ny vore inte dumt!
Länkar från min blogg!

Grodmamman sa...

Grattis till 2 år med bloggen!
Fin flaska!:) Klart jag vill vara med i din utlottning och jag länkar!
Ha en bra valborg!
Kram

Vitt är vackert sa...

Grattis till 2-åringen!!!

Jag vill gäärna vinna hos dig! En ny parfym är exakt vad jag behöver! Min gamla är slut och jag ger mig inte råd att köpa nån ny...

Ha en riktigt skön helg!

Kram Ellinor

Vitt är vackert sa...

Jag länkar också förresten... :)

Kram Ellinor

nea i det gula huset sa...

Hej hej!
Vilken utlottning! :)
Jag hoppar på!
Och det är bäst jag länkar så jag kanske kanske har en lite större chans! :)

Kram Kram

Roblin sa...

Jag skulle gärna vilja vinna den parfymen. Det låter som att den luktar mums!

Grattis till två år med blogg!

Anonym sa...

Grattis grattis, Din blogg är en vardagsnjutning för mig!

JATACK jag vill vara med och tävla!!

Agneta

syster doris sa...

Hej Annika!
Jag vill gärna vara med o fira med dig! Vilken ära! Jag länkar!

Stor kram Tina

Design i tid och rum sa...

Hej Annika!
GRTATTIS TILL 2 ÅR MED DIN BLOG !!!!
en trevlig helg och klart att jag är med i din tävlingen.kram Dadda

Unknown sa...

Vilken superlyxig tävling!!
Självklart vill jag vara med och försöka vinna. Skulle behöva en redan idag, luktar förskräckligt efter gårdagens brasa, har inte hunnit dusch än, usch.
Camilla

Jenny sa...

Hej Annika!
Grattis till 2 år med bloggen!
Vadk kul med utlottning, är gärna med o länkar från mig!

Ha en mysig lördag:)

Kraam Jenny

SOFIE sa...

Åh det låter som att den luktar underbart! =) Grattis till 2 år =) Massa kramar!

Elisa Day sa...

Grattis! Vill gärna vara med och tävla!

Ineke Original sa...

Wow! My favorite colour.
greetings from Holland,
Ineke

Anonym sa...

Grattis bloggen!
Jag vill jätte gärna vara med och tävla! Har aldrig köpt någon ny parfym förut, har bara haft en som jag fick från en hästklubb när jag var liten;)
Ha det gott!
//Bri

Rummet för välbefinnande sa...

Vill gärna vara med i din tävling. Det vore ju inte så dumt att dofta lite extra gott i sommar, eller hur?!
Önskar dig en fin vecka!
Mia

Vardagstugg sa...

Grattis till 2 år!
Är gärna med i utlottningen!

Annelie

Mys och hemtrevnad sa...

GRATTIS! klart jag vill tävla på din fina blogg. Jag länkar med! Kramis semlan

Stjärnor & Champagne sa...

Mmm jag är gärna med vännen och jag länkar.Älskar parfym och vem vill inte lukta mogna hallon, juicy apple och Mango isommar....
Kramkram Anne

Katta sa...

Grattis till de två åren med blogg!! Vilken söt parfymflaska och doftbeskrivningen låter härlig.Kram Katta

Lilla Blanka sa...

Hej Annika!

Stort GRATTIS på 2-års-dagen!!!

Det är inte klokt vad fort tiden går... jag har bloggat ni i nästan 3 år, och oj vad mycket goa människor jag hittat här ute och vad mycket inspiration jag fått..!

Kram
Mia

Annaewa sa...

Heeej!! Grattis!!:) Klart jag är med!! Och tack för att du kikade in!!
Kram kram annaewa

Unknown sa...

Grattis till 2år med bloggen!! Jag är förstås med ☺ och har länkat från min blogg. Ha en bra start på den nya veckan! Kram Lenita

Anna sa...

Grattis till dessa två år och hoppas att du fortsätter skriva :D
Precis vem vill inte vara en partyprincess! Jag vill i alla falla vara det!!

rosmariini sa...

Hej, jag vill gärna vara med och tävla, vinner aldrig, men den som inte vågar... Har lagt linken på bloggen min också, så da får jag väl 2 lodd? Gratulerer på 2-årsdagen, Du har fin blogg, skall besöka den också framtiden!
Ha en fin dag! Hälsn. Rosmariini

Aratorps Lena sa...

Hej! Vad kul att du hittat till mig! Jag ska läsa vidare lite på din blogg, men jag är så klart med i din fina tävling! Länkar omgående! Förresten; vem var det som hade skrivit om mig/Butiken? Nyfiken... Ha det bäst! Kram Lena

Tulipa sa...

Hej!
Jag anmäler mig och länkar!

Kraam Mariette

Vit som snö sa...

Tack för titten hos mej och för att jag fick hitta hit till dej!
Grattis till 2 år!
Jag vill ju absolut vara med o fira med din tävling. Länkar också från min blogg.
Så härligt badkar ni har o vilken rolig idé att sätta ord på, dessutom så passande ord!
Kram Cilla

Anonym sa...

Har jag någon chans o vinna, fast jag ej har blogg? Jag testar och är gärna med i tävlingen!
Lotta
lottis.st@hotmail.com

Boviksmarinan sa...

Super duper GRATTIS till din blogg & hela 2 år. Hoppas jag håller på lika länge som dig, jag e nybörjare ännu. Hela 3 månader:-)
Jag älskar parfymer & vill jätte gärna ha chans att vinna en parfym hos dig. Kanske kunde överraska min söta mor som bor 115 mil bort med en ny parfym.
Jag länkar till min blogg oxå.
//Kramis Linda

Unknown sa...

Jag vill gärna vara med i din flotta tävling. Jag kommer självklart att länka, så att min chans ökar ;)

Hälsningar Fia

Jenny sa...

Hej hej! vill först bara säga vilken härlig blogg du har. Grattis till 2 år! Hittade dig genom http://moreofwhite.blogspot.com/
jag vill också skälvklart delta i din tävling och länkar även till den på min sida för att öka min chans. Nu är de bara att hålla tummarna.
Kram kram! /jenny

Margot sa...

Grattis till 2 år med bloggen!!
Vilken härlig tävling, vill gärna vara med och länkar från min blogg!!
Ha det gott!!
/Margot

AP sa...

Dzień Dobry

Wpisuje się Ada,która z e-mailem tutaj wpada

wara@poczta.forward.pl

ADA

Huset på kullen sa...

Klart jag vill vara med på din utlottning och GRATTIS på 2 års dagen! =)

Fy vad dålig jag har varit med bloggandet och även besök hos andra. Nu ska jag läsa ikapp lite hos dig! Kram

Stämningsfullt sa...

Grattis grattis till två år med bloggen!!
Jag är gärna med och tävlar :)
Kram Vanja!

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Roligt att du hittade till min blogg! Såklart du får länka.

Nu ska jag titta omkring lite här hos dig, så roligt att hitta nya bloggar att inspireras av.

Hoppas du har en fin onsdag!

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Å så skulle jag ju säga grattis på 2-års dagen!

Mjuka sa...

Vilket fantastiskt pris. Så ljuvligt!
Jag länkar så klart hos mig
kramen M

Annica sa...

Hej!
Jag har ingen blogg men är gärna med i utlottningen ändå om jag får?! Min mailadress är: annicaihult@gmail.com

Tack å hej!/ Annica

Outi sa...

Hej! Tack för din hälsning hos mig! Jag blir alltid lika glad när någon tittar in!

Vilken fantastisk utlottning du har, superlyx! Klart jag vill vara med, och självklart vill jag ha två lotter... har länkat från min blogg.

Kram Outi

Annies Blå sa...

Grattis till två-åringen. Jättefin blogg, hit tittar jag nog in igen :). Jag är gärna med i utlottningen och länkar förstås från min blogg. /Annie

HB sa...

Jeg blir veldig gjerne med! :-)

Hilsen Ingeborg
ingeborgroe@gmail.com

Älskade pion sa...

Vilken fin blogg du har.Jag vill gärna vara med i din tävling,länkar också.Kram Ulrika

Carina sa...

Hej!
Jag vill såklart vara med i din utlottning, kan inte länka för jag har ingen egen blogg.
Kram Carina
kattarsel@live.se

Helene sa...

Grattis på 2-års dagen!
Jag kan tänka mig att dofta lite gott i sommar ;) Länkar också!
Kram, Helene

AnnA sa...

GRATTIS till 2-årsjubiléet, Annika!
Jag har länkat till din tävling här:
http://annama-trdgslivannatliv.blogspot.com/2010/05/varens-roda.html
Välkommen in på en titt!
Ha en skön helg!
hälsn
AnnA

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Stort Grattis till din två årsdag !!
Självklart vill jag vara med , tack för tipset !
Länkar såklart !
Ha en fin helg !
Kram/Lotta

Vita huset 28 sa...

Hej o grattis bloggen 2 år!
Klart jag vill vara med i utlottningen, verkar vara en toppen parfym!
Länkar från min blogg.
Ha en skön helg
Camilla

Anonym sa...

Hej, grattis till dig och bloggen =) Jag är gärna med och tävlar!

Kram Matilda
matilda-pettersson@hotmail.com

MårsArt sa...

Grattis til dina 2 bloggår!
Jag är gärna med och tävlar om den goda doften.
Har länkat till dig på min blogg.
Agneta

evamar sa...

Grattis till tvååringen! Visst är det kul med alla dessa extra bemärkelsedagar i bloggvärlden? Jag är gärna med och tar chansen att testa en ny parfym!

PS, Jag länkar:

http://evamar.blogg.se/2010/may/parfym-9-maj.html

AnnapåGrönkulla sa...

Men grattis! Jag vill gärna vara med, den där parfymen låter som om den skulle passa mig. Jag gillar lite fruktiga dofter. Håller tummarna =) Har tyvärr ingen blogg...
acwse(at)hotmail.com

Anonym sa...

Ett stort grattis till dej :)

Vill definitivt delta i din tävling då jag som bäst letar efter en ny parfym men har svårt att bestämma mig...att vinna en flaska luktagott skulle göra saken enklare :)

Maria Ö/
hatti_fnatti@hotmail.com

helena sa...

jag är gärna med! vore jättehärligt att vinna parfymen!
kram Helena (helenaeklund97@hotmail.com)

Anonym sa...

jag vill gärna vinna för att få känna mig som en aning partyprinsessa trots avsaknaden av alkohol pga graviditet.

mail: litenmentuff@live.com

kram Lillan

Birgitta sa...

Hej! En ny blogg för mej. Roligt att hälsa på dej här.
Jag vill gärna vara med och försöka vinna lite väldoft. Länkar på min blogg också. 9 maj är en lyckodag för mej så jag har nog tur.
Kram Birgitta

ellan sa...

Då får man gratulera :)!

Jag vill gärna lukta mango/hallon haha låter underbart! underbart fin flaska med!
Vill vara med och tävla med två lotter :)

länk:http://klartmanhangermed.blogg.se/2010/may/parfym-9-maj.html

Hoppas på tur :)

Mail. ellinot_sur_citron@hotmail.com

Emeli sa...

Jag vill tävla :)

emeli_falk@hotmail.com

Lina sa...

Hej!
Grattis till 2 år med bloggen! Hoppas de blir många fler! Vilka härliga priser i utlottningen! Jag vill gärna vara med! Jag länkar från min blogg bums! =)

Må så gott & ha en trevlig helg!
Kram,Lina

Sandra Söderberg sa...

Jag är med! :) Mejl: sodersilven_@hotmail.com

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar. Jag har länkat till dig med bild till höger i min blogg under "bra tävlingar".

Ha en underbar helg!

chanette sa...

klart jag är med. e 2 barns mamma som kan behöva få känna mig som en prinssesa ibland ändå..skulle vara nice nu då jag ska på mc träff den 16 maj och titta in de fina killarna ups moter cyklarna menar jag ha ha

chanette_s@hotmail.com

länken från min blogg
http://darkbarbie.blogg.se/2010/may/vinn-parfym-9-maj.html

Annika sa...

Jag är med , o tar två lotter så klart :-)
Här finns min länk: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/may/dicksonskavaningen-parfym-95.html

kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

nnk sa...

jag vill vara med!

länkat: http://falafeel.blogg.se/2010/may/tavling-9-maj-2100.html#comment

Anonym sa...

Hurra hurra hurra för bloggen!
Klart man vill ta en lott. Skulle verkligen bli superglad om jag vann.
koltrast5@gmail.com

Boviksmarinan sa...

Hej hopp!!
Du har en award att hämta hos mig, Ha en toppen helg & stor kramis Linda

Nina sa...

Jag är gärna med och tävlar! :)

Isabelle sa...

Jag är gärna med och tävlar!! :D

En Mölnbobos Liv - Melvins Mamma sa...

Jag är gärna med och tävlar, har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/may/parfym-1.html

info@annakarlsson.se

R E G H I N A .•° sa...

Hej Hej!

Jag vill hemskt gärna vara med i din fina utlottning :) Vem vill inte lukta hallon? :) Håller tummarna

Annica sa...

Jag älskar parfym fast när jag ska inhandla ny parfym så åker jag alltid till Örebro för det finns en butik där de säljer väldigt billigt. Och jag bor i Norrköping så det blir 2 timmars färd för att skaffa parfym när det har tagit slut.. :/


bloodsband@live.se

Frida sa...

Jag är gärna med :D Mvh frida

Lee sa...

Jag vill vara med :)

ettlee@hotmail.com

Lisa sa...

Hej!

Jag vill vara en av vinnarna :)
Har nyss fått en glashylla i mitt rum där jag inte vet vad jag ska ha på än. Har 2 gamla parfymer och några smycken. Skulle bli jätteglad om jag vann denna parfymen. Den ser så söt ut med hjärtat och så.. ROSA!! yey! :D
liisaphaan@hotmail.com

amanda sa...

jag vill jättegärna vinnnaaa :D

vattenspegel sa...

Hej! Vill gärna vara med. Gillar parfymer och hoppas på tur.
Ha det bra!
vattendroppe5@gmail.com

Cassandra sa...

Självklart vill jag vara med och tävla om parfymen, den verkar lukta otroligt gott och namnet passar perfekt eftersom att jag är en party prinsessa;) Här hittar du min länk: http://casshh.devote.se/blogs/4711919/parfym---party-princess.htm

Linda sa...

Jag vill jätte gärna vara med och tävla http://lindatavlar.blogspot.com/2010/05/vinn-parfym.html

suss sa...

En ny parfym i en söt flaska, blir ju både nytta och nöje i ett!!!
= )

Lisa sa...

jag är gärna med och tävlar, och hoppas jag har tur för en gångs skull, haha! länkar!
grattis till bloggen förresten! :)

lisa_ekblom@hotmail.com

Unknown sa...

Jag är med! :)
rosida@spray.se

Carita sa...

Hej :) Grattis ^^
Jag vill vara med.

Ha en fin kväll!

turkost@gmail.com.

Tingeltangel sa...

Grattis till ditt jubileum. Det var visst länge sedan jag läste din blogg. Jag har läst ikapp lite ikväll. Ert hus är så fint och det var roligt att titta runt.

Anonym sa...

Vilken härlig tävling! Jag skulle gärna villa en flaska. Har ingen blogg, skickar i stället ett mail till dig.

/Maria

Ylva sa...

Är gärna med och tävlar. Håller tummarna för tur!

choklad@gmail.com

Lena sa...

Hej!
Hittade precis hit =)
Jag vill gärna vara med och tävla, skulle vara himla trevligt med en ny doft!

Kram Lena

Ingrid sa...

Jag är väldigt gärna med och tävlar med en lott :)

Mamma Mia sa...

jag vill väldans gärna lukta gott nu till sommarens fröjder vem vill inte det. sådan underbar lyx i vardagen tack för att jag fick chansen att vara med....

Maria G Nilsson sa...

Jag luktar barnkräk och intorkad bröstmöjlk!
Hjäääälp!!

Du, föresten, grattis på på bloggdagen!!

japp sa...

Ååå, såklart man vill vara me här å tävla.. sån trevlig vinst..ljuvlig doft, passar helt i min smak.

Superfin blogg du har, jag kommer gärna tillbaks, länkar såklart me å lägger till dej på min sida.. kram på dej å ha en superfin Söndag. Helén

Elin J sa...

Jag vill också vara med och tävla! =)

Sugar and Spice sa...

Klart att jag vill vara med och tävla. Jag har länkat här: http://sugar-sugarandspice.blogspot.com/2010/05/vinn-parfym.html

Emma Johansson sa...

Jag är med och tävlar och har tipsat på min tävlingsblogg :)
Mvh Emma

http://emmastavlingsblogg.blogspot.com/2010/05/jag-hoppas-pa-tur_09.html

johanna sa...

jag vill absolut vara med!!

mail:johannasofiamattila@hotmail.com

emma sa...

Åh vilken tur jag har som hinner vara med!

Jag behöver verkligen en ny och härlig sommarparfym nu, så den där skulle sitta perfekt:)

Har länkat i min tävlingsblogg också;
http://emtavlar.blogg.se/2010/may/tiara-parfym-9-maj.html#comment

Håller tummarna:D

Mail: emmatjernlund@hotmail.com

Ragnhild sa...

Är med också! Håller tummarna hårt nu ;D


ragnhild.winbck@yahoo.se

Kajsa sa...

Hej!:)
Gu vad glá jag blir som hinner att vara med i denna tävling. Jag är självklart med och tävlar om denna urgoda doft. Jag behöver en ny sommardoft eftersom min andra tog slut häromdagen, jag hade tänk att köpa denna parfym, men har bränt mycket pengar på annat, så har inte riktigt råd just nu :(
Jag har skrivit om tävlingen här; http://kkajsajohansson.blogg.se/2010/may/jag-vill-vinna-1.html#comment
Jag är faktiskt en liten partyprinsessa, så denna parfym skulle ju passa mig jättebra ;)
kramkram!
mail: kajsa_1000@hotmail.com

Anonym sa...

Skulle bli en fin fin doft att ha på sig nr jag ska stå brud den 5 juni!

mail: sonja.wiklund@passagen.se

Kram Sonja nu Wiklund, snart Sundström

Anonym sa...

Är gärna med och tävlar!/Kristin (hakr0003@student.umu.se)

Caramel sa...

Grattis på tvåårsdagen!

Sladdar in här på slutklämmen av din utlottning och hoppas på att just i dag är en lyckans dag.

Länkar också från min blogg och håller tummarna på att min 2-åriga bröllopsdag medför lite extra tur!

/Caramel

elisif sa...

Hejhej. Jag vill gärna vara med i tävlingen, vad roligt!