söndag 11 april 2010

Blomlådor

Hej!
Idag fixade jag (äntligen) blomlådor till köksfönstret:Zinklådorna är från Rusta. 99.-/blomlåda och 29.90.-/upphäng.Till detta köpte jag 4 pelargoner i ljusrosa. Min vision var att rosa och den gröna husfärgen skulle bli såå fint tillsammans. Och det tycker jag att det blev :)Solen har varit framme hela dagen idag. En perfekt vårsöndag! Förutom att det har blåst ganska kallt... Marcus är sjukskriven efter att ha opererat trumhinnan och får inte anstränga sig på ett tag. Så nu fick jag bevisa att jag också kan skruva upp saker! Det var inte svårt men det är bekvämt att alltid låta honom greja sån´t här annars :)

Hoppas att ni alla får en bra vecka!

Kram Annika

3 kommentarer:

Grodmamman sa...

Fint med blomlådorna! Jag måste försöka komma iväg och köpa lite nytt till våra krukor utanför entrén. Har rensat ur dem idag.
Kram

Unknown sa...

Så händig du är!! Ja, det ä lättare att låta karln göra sånt där, faktiskt. Förresten vet jag inte om jag hade fixat sånt.. Men du kan ju! Å så fint det blev! Ha det så gott. Kram Lenita

Stjärnor & Champagne sa...

Vad fina dom är....Usch måste ta tag i blommandet här hemma också men blir ju aldrig av. Vi tjejer vi kan också hihi...

Kramkram Anne