måndag 19 april 2010

"Tycker du som jag,

tycker du som jag, så gör vi det en annan dag..."
Bevingade ord från allas vår Pippi Långstrump. Det där med trädgårdsmöblerna kom inte längre än första lagret just nu :) Det är så kallt ute när solen inte skiner så jag tänker skjuta upp färdigställandet ett tag. I helgen har vi möblerat om här hemma, varit hos brorsan och tittat i hans nyinredda radhus. Han har skaffat mycket fint, bland annat har han anlitat vår kusin till att göra konst att hänga på väggarna. Och det hon hade gjort var något av det snyggaste jag sett! Nytänk! Men mer om det en annan dag...
Idag blir det te i min nya mugg som mamma köpt till mig. Mitt favoritte för stunden är "rabarber och grädde" från Willys. Doftljuset har jag också fått och då av min yngsta brors flickvän. Det kommer från Partylite och doftar himmelskt!
Nu ska jag luta mig tillbaka efter veckans första arbetsdag.
Kram Annika

3 kommentarer:

Grodmamman sa...

Ibland får det bli så, att man gör det en annan dag!:)
Lät som ett gott te, få nog prova det någon gång. Köpte ett Lipton te för att ha på jobbet och det doftar jätte gott, men smakar inte lika gott!
Kram

nea i det gula huset sa...

Hej hej!
Klart du ska dricka te och vila! Det måste man göra för att orka med sånt där "tråkroligt"!
Era utemöbler kommer bli jättefina när dom är färdiga! Och det är ju verkligen ett superbra pris ni har köpt allt för! :)

Nu ska jag försöka släpa mig upp och ta tag i mina "härliga" furumöbler! :)

Kram Nea

Fröken Fräken sa...

Så klart! De finns inget som man inte kan skjuta upp till en annan dag. Just nu har jag utvecklat en fantastisk förmåga att skjuta upp det mesta. Och det är faktiskt ganska skönt.. :-D