tisdag 20 april 2010

Så här ska det alltid vara!

Hej!

När jag beställer varor i alla de härliga nätbutikerna som finns nu, som drivs av duktiga bloggare, blir jag alltid så glad! För oftast får man en handskriven lapp där säljaren hoppas att jag ska bli nöjd med det jag köpt. Om man t ex har köpt rengöringsmedel, som i detta fallet, så står det om just de medlen. Och ibland får man t.o.m en extra liten sak!
Den här gången beställde jag sköljmedel och rengöringsspray från Maison Belle. Jag beställde dem hos Ellis Corner. De kom inslagna i papper och fint snöre och de var innanför där också lagda i plastpåse så att de inte skulle läcka. Man känner verkligen omtanken om kunden och det känns nästan mer personligt än att handla i en fysisk butik.

Nu återstår bara att tvätta och städa för att testa produkterna. Och så ska de få stå framme i tvättstugan och stoltsera! Jag kunde inte låta bli längre, då jag läst så mycket bra om dem hos alla er bloggare!

Kram Annika

7 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Mia är iunderbar.../ Ha det gott kram Anne

Hem och Lycka sa...

Vad roligt att läsa! Tack för fina ord. Hoppas att du gillar medlen och blir nöjd!

kram Mia

Unknown sa...

Förstår att det kändes härligt att få hem så härliga paket.
//Camilla

Jenny sa...

Hej Annika!
Tack för tipsen om bord, ska spana in de modellerna:)

Goa Mia på Ellis Corner gör alltid det där lilla extra, tycker det är så trevligt att handla hos henne:)
Jag har provat de där produkterna från Maison Belle och de är riktigt bra, doftar ljuvligt!

Ha en trevlig kväll:)

Kram Jenny

Grodmamman sa...

Har också tänkt flera gånger att jag skulle beställa de där rengöringsmedlen.
Har också bara goda erfarenheter av nätbutiker som ägs av bloggare.
Kram

Lina sa...

Hej!
Ja, de blir ju verkligen extra service när man får sina varor fint inslagna och kanske tom nåt litet extra med på köpet. De är ju de där lilla extra som gör de! Har också kikat på dessa produkter! Kanske dags att slå till nu!

Va fin er trädgårdsmöbel blir, även om de är en hel del jobb! Jag drömmer också om en vit möbel på altanen, men vi får slita ut den bruna i nåt regnskogs trä som vi har nu...=( De vi skulle vilja ha är en möbel från Trip Trap, men den är JÄTTE dyr...

Må så gott!
Kram, Lina

Fröken Fräken sa...

Härlig leverans! Jag har faktiskt sprayen, och den doftar ljuvligt! Fick den av herr Fräken i julklapp trots att säljaren i butiken försökte avstyra honom.. hon trodde nog inte att det var så lämpligt att ge bort städgrejer i julklapp.. ;-D