onsdag 14 april 2010

Nytt till strykbrädan

Hej hej!
I helgen slog jag till på ett överdrag till strykbrädan. Jag har kikat runt lite och hittat överdrag i prisklasser runt 100.-. Men så hittade jag ett på Rusta för endast 39.- och då gick det inte att dra på det längre. Och bra var väl det, för nu har strykbrädan fått sin plats i tvättstugan och den behöver inte ens gömmas undan. Det börjar bli luftigt på sidovindarna nu :)
Före:

Efter:

Sorry, för dålig bildkvalité. Men är man ivrig att fota så är man :)

Ta hand om er!

Kram Annika

3 kommentarer:

Sandra | Inspirera Mera sa...

Vilket härlig fynd!

Grodmamman sa...

Super snyggt! Köpte nytt tyg till min strykbräda för snart ett år sedan, men det ligger fortfarande i lådan!:) Kanske skulle ta tag i detta framöver...
Kram

Lina sa...

Hej!
Brädan blev ju hur fin som helst! =) Rusta har så mycket fint! Måste ta mig en sväng dit och kika nån dag! Dina blommlådor var också jätte fina!

Må så gott & ha en trevlig helg!
Kram, Lina