onsdag 1 april 2009

Partylite

Hej hej!
Ikväll fick jag träffa en vän till min mamma, som visade oss något nytt. I alla fall för mig och mamma. Hon sålde doftljus m.m på s.k hemmapartyn. Hon skulle egentligen bara visa oss dessa saker men det slutade med att vi shoppade lite... :) Nej, vi köpte inte allt som jag visar på dessa bilder...
Härliga, stora ljuslyktor. Fina i trädgården:

3-i-1 ljuslyktan:

Ljuslyktor med refill-ljus. Alla ljus från Partylite är av vax och HELA ljuset brinner upp, eller bort. Så man behöver inte kämpa med att få bort rester som man gör med stearin.

Ljusmassa i fint dekorerade glas. När ljuset brunnit upp använder du den till ljuslykta igen med ett te-ljus eller så diskar du ur det och häller upp en god smoothie eller sommardrink i det:

Den här "doftdosan" slog jag till på. (Jag fotade ur katalogen för jag hittade ingen bild på hemsidan.) I vasen häller man doftolja som med hjälp av porslinsrosen sprids i rummet. Alltså - inga tända ljus att oroa sig för när en fräsch doft letar sig ut i rummet!

Så här ser oljorna ut. Även fler sätt att använda dem finns visat på Partylite´s hemsida.

Utöver detta finns en hel del spa-produkter, tvålar, mer inredning och totalt finns 47 olika dofter att välja mellan!
Om Ni klickar på bilderna kommer ni till hemsidan och om ni vill kan ni bjuda hem till ett eget party.
Nu ska jag bädda med nya lakan så vi kan gå och lägga oss!
Kram kram Annika

5 kommentarer:

Design i tid och rum sa...

Hej!
man för aldrig nog av ljus,fina bilder du visar oss,och längre när vackert Påsk pyssel.Jag har inte hunnit riktig med påsk pysel.
kramiz Dadda

Grodmamman sa...

Har också varit på sådana där partyn. Än har jag inte hittat någon doft jag tycker jätte mycket om.
Kram

Ardisia sa...

åh jag älskar parylites dofter! De är helt underbara & håller länge! kram /Ardisia

Ullis/Leva på landet sa...

Har flera av deras dofter. Det är dock vissa som jag gillar extra mycket.

Ha en skön helg!
Kram Ullis

chokladblomma sa...

Har man väl börjat med doftljus så är det nästan lite svårt att sluta! Just nu är det mkt Clean cotton och Svart körsbär här!
Ha det gott!
Kram