onsdag 8 april 2009

Kakel i badrummet!

Halloj!
Nu ska ni få se lite av badrummet äntligen. Muraren är här idag och kaklar. Han kom faktiskt och väckte mig vid 8.30... *pinsamt* Men han gick vant ner i källaren och satte igång med kaklet samtidigt som han visslade och nynnade lite på någon låt. Så jag får säga att det är mycket trevligare att vakna så än av en väckarklocka.
Sedan vid frukosten spillde jag ut en kopp te på mina byxor och över hela bordet så här har det varit "high life" på morgonen. Jo, däckbyte på bilen inne i sta´n har jag också hunnit med :)

Men nu till kaklet och badrummet:


Nu är det bara en och en halv vägg kvar att kakla, och sedan ska han lägga klinkers på golvet. Och efter det är muraren klar hos oss för denna gången.
Nu ska jag åka till jobbet, men det ska bli jättespännande att se hur långt han har kommit när jag kommer hem igen ikväll!
Kram Kram A

14 kommentarer:

In my house sa...

ÅÅååååå, va härligt att de går framåt,,, då ser man mer ett slut!! kan tänka mig att du vill ha de klart! ser väldigt snyggt ut,,, å en tidlös kakel,,, de ä bra de!

Glad Påsk och en bamse kram från mig j

Grodmamman sa...

Kul att det äntligen går framåt!:)
Snyggt ser det ut också. Vad blir det på golvet?
Kram

Huset på kullen sa...

Vad skönt att få ett fint badrum. Det ska bli kul att se hur det ser ut när det är klart. Längtar verkligen till vi ska fixa våra.

Kram Linda

chokladblomma sa...

Spännande! Äntligen kan jag också tänka mig?!?
Och du, grönt ÄR skönt!!! Jag gillar den färgen. Huset blir med all säkerhet jättefint!
Ha det gott!
Kram

Ardisia sa...

Så himla fint det blir! Det blir säker hur himla fint & fräscht som helst!
GLAD PÅSK! Kram

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Åh vad fint det kommer att bli!!
Kram Irene

Design i tid och rum sa...

Hej!
ÖNSKAR DIG GLAD PÅSKHELG kram Dadda

Mjuka sa...

Ser riktigt fint ut!
kram Malin

Hanna sa...

Roligt när det går framåt!
Glad Påsk!
Hanna

Lina sa...

Hej!
Kikar in och önskr dig en lång och skön påskhelg! Va spännande att få se lite smakprov på renoveringen!!!Kram, Lina!

* * GLAD PÅSK! * *

Ekebo sa...

Så snyggt! Glad Påsk på dig Kram Malin!

Pysselprinsessan sa...

Ser väldigt lovande ut! Snyggt! tänkte bara kika in och önska en fortsatt glad påsk!
Kramar

Jenny sa...

Hej! Åh vad fint det kommer bli i ert badrum, blir kul att se fler bilder sen!

Hoppas du haft en jättebra påskhelg:)

Kram Jenny

Mjuka sa...

Vad är det för kakel, ser supersnyggt ut!
kram Malin