onsdag 31 december 2008

1 timme till godo!


Ikväll har vi en timme till godo. Marcus trodde nämligen att klockan var 18 när den i själva verket bara var 17... Så härligt att få en timme extra! Nu hinner jag tacka alla Er som skickat så fina hälsningar till mig och haft tips angående min matsalsproblematik i tidigare inlägg.
I vårt lilla sovrum har jag bytt gardiner. Ett par vita med silverstjärnor bytte jag till och rummet blev genast ljusare:
Jag har bytt motiv på min vepa från Ekelund. Istället för stenar har jag nu grenar på väggen :)
Stjärnor i mängder ska det vara på nyårsafton!
Silverstjärnor så klart!
Snart ska vi åka till goda vänner och fira in det nya året. Jag vill gärna önska alla ett riktigt gott slut och ett GOTT NYTT ÅR!
Kram Annika

6 kommentarer:

::fina:: sa...

Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag dig!
Kram, Josefine

chokladblomma sa...

Ett riktigt Gott Nytt År på dig oxå!
Kram

Design i tid och rum sa...

Så fint har du inred i fönstret.
Kram Dadda!

Grodmamman sa...

Hoppas att ni hade en trevlig kväll! Det hade vi!:)
Kram

karofina sa...

hej vännen!
ni går i stora planer om matsalsbord och inredning. härligt att se hur ni får till det i ert nya hus :)

den där vepan blev jag lite avis på, vilken snygg väggboning!! vart kan man skicka efter en sån?? *vill ha*

jag vill oxå passa på att önskar gott nytt år såklart, hoppas 2009 bjuder på det bästa!

stor kram från karro

Ett skönare liv sa...

Tack desamma :) god fortsättning !

kram nadja