måndag 27 oktober 2008

Hej!

Min begåvade sambo har gjort det omöjliga: han har skakat liv i denna dator IGEN! Detta var andra gången vi trodde att det var HELT kört men som Jim Carrey lär ha sagt: "It´s alive!"
Men än har jag inte igång mitt program till kameran så någon bild har jag inte ikväll. För det var nämligen precis nu som vi kunde börja surfa igen! Och det efter att ha bytt hårddisken i datorn...

Idag har jag shoppat "lite" på Blomsterhallen. De hade öppnat en stor julavdelning med helt underbara dekorationer. Jag inhandlade fåglar i silverglitter och svart glitter. Svarta glittergirlanger och svarta, vackra blommor att fästa lite var man känner för. Tänkte dock använda detta till någon slags krona eller lampa i huset inför julen.
Även två myrtenträd slank med (det var egentligen hela anledningen till att jag åkte dit - det saknades växter i vardagsrumsfönstret) och resultatet blev jättebra!

Imorgon kanske jag kan få till det bättre med mina inlägg! Och jag vill tacka för era stöttande kommentarer. Datorhaveri är faktiskt en smärre katastrof!

Vi ses!
Kramar Annika

12 kommentarer:

chokladblomma sa...

Välkommen tillbaka!!!
Dessa datorer...
Ha en bra dag!
Kram

Grodmamman sa...

Vad kul att du är tillbaka! Har saknat dig!=)
Kram

Rosa Hemmet sa...

Kul att du är tillbaka igen och superkul med shoppingen:) Snart får vi nog se lite bilder oxå! Ha det super gumman.

Vitt är vackert sa...

Va bra att han kunde fixa!! Välkommen tillbaka.
Har också vart på Blomsterhallen och deras fina julavdelning! Verkligen mycket fint!

Ha det bra!

Kram Ellinor

www.nestorforlag.se sa...

usch vet hur det är med data haveri, inte alls kul. Man är liksom beroende utav nu. Kolla gärna in bytes handeln på min sida. Kram kram

Fröken Fräken sa...

Vad roligt att du är tillbaka igen!! DU kan hänga på min utmaning om du vill, till den krävs inga bilder!

In my house sa...

Hej och welcome back =) Har saknat dig *tihi* Datan får liksom inte krabba.....

- Joo,,, jag använde dun huvudkuddar i stjärnkuddarna,,, mycket pga att handduksstorleken va perfekt,,, och såna kuddar är oftast billigast... På dessa fodralen sydde jag band en bit in,,, så att jag knöt ihop dom!! Jag brukar göra på lite olika sätt,,, men drar mig för att sy dit dragkedjor,,, tycker de ä lite krabbigt!!!!

Hoppas att allt ä bra,,, ny vecka nya tag,,, hux flux är det helg igen... =) Kramar om

Smultronstället sa...

Å nej vad trist när datorn pajar, man blir ju helt handlingsförlamad..tur att han är så händig din karl.
Ser fram emot nästa inlägg.

Ha det gott
kram M

Kallholmen sa...

ÅÅÅÅ vad bra soffbordet blev.det satt som en smäck.
Hoppas datorn lever vidare nu vilken händig man du har.
Kram Malin

Viola sa...

Härligt att det ordnade sig så fort, ha det gott, kram VIOLAN

Ekebo sa...

Hejsan kul att du är tillbaka förstår att det har varit frustrerande.
Kram Malin

karofina sa...

jadu, min dator kraschade oxå igår. men den lyckades tack och lov reparera sig själv efter några omstartningar... gud vad de där känsliga!! man får ju panik!

kul att du är back on track iallafall! :)

stor kram!