tisdag 7 oktober 2008

De franska ljusstakarna.

Nu har jag hittat en bild på de franska ljusstakarna som jag hade i åtanke när jag sprayade mina egna väggljusstakar. Jag hittade bilden hos Bloominghome där de fanns att köpa. Men mina var billigare :)


På skänken i matsalen. Tallrikshylla, trevåningskakfat med julljus-hållare till granen - de har jag fått efter gamlamormor.



Idag ska här krattas löv! Jag har äntligen en ledig dag, jag har nämligen jobbat 8 dagar i rad nu. Är det någon som kan något om vad lagen säger om det. På mitt jobb finns nämligen inget kollektivavtal... hmmm....

Kram Annika

2 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Jag tycker också att dina är finast, just för att de har gått i släkten och för att de är lite ovanligare, har inte sett sådana som sitter på väggen tidigare.
Och åh, vad fin skänken blev, skulle du mot förmodan bli trött på den någon gång så har den ett välkomnande hem hos mig..! ;-)

Anonym sa...

Jag tror det beror lite på vad man jobbar med... Inte kul att jobba så många dagar i rad.

Tack för tipsen!
Här är en bild på bokhyllan: http://althea.bloggspace.se/481943/Matsal-finrum/
Som synes så har den både öppna hyllplan och två små vitrin delar. Visst blir mycket fint med vitt, men jag tror nog att jag helst vill slänga ut den så fort jag hittar något annat roligt:-) Annars har jag oxå tänkt på lite tapet bakom o så, men just inne i det rummet har alla bruna arvegods hamnat...:-)