tisdag 8 juli 2008

Nu fick jag chansen att blogga!

Hej hej!

Nu smygbloggar jag på jobbet... sssch... Tur att chefen har gått hem...
Vi har flyttat in nu och bestämt oss för att greja iordning vårt sovrum först. Så eftersom jag inte har internet hemma än eller annan möjlighet att lägga in egna bilder än, så visar jag i alla fall några bilder på tapeterna vi beställt.


Tapeten på bilden är det röda rosor på men den jag beställt är med grå/svarta rosor istället. Sedan tänkte jag mig ett mörkt golv tror jag. Tapeten är från Boråstapeter och kollektionen heter "Flora".

Denna tapeten är från samma kollektion och den tänkte jag mig i vardagsrummet. Mycket senare projekt... :)

Fast den ska vara liggande på detta hållet stället!


Ungefär detta är jag ute efter just nu till mitt hem.

Ni ska veta att jag saknar att blogga jättemycket! Jag tänker på Er och är såå glad för utmärkelser och kommentarer. Och så snart jag bara kan LOVAR jag att visa er huset inifrån! Jag är så glad att ni vill kika in! Kramar i massor till Er alla!

Kram Annika

11 kommentarer:

Vit Spets sa...

Hej på dig! det var ett tag sen jag va in hos dig så jag måste läsa å gotta mig...
så du bloggar på jobbet - jag skall inte skvallra ;-) så fortsätt med det!
Väntar tålmodigt på mer bilder...
Kramis
//Siv

Grodmamman sa...

Kul att höra ifrån dig! Saknar dig och din blogg. Tur att du kunde snika till dig lite tid vid jobbdatorn.:)
Kram

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Å vad kul att få flytta det skulle man göra lite oftare...ler
Väntar på att få se lite bilder.
Kram Irene

Anonym sa...

Hej!
vi saknar dig med...kramar din blogg vän
Tapeter är riktig fina, det är viktigt att ni båda två är nöjda.

Grodmamman sa...

Du har något att hämta hos mig!
Kram

Rosa Hemmet sa...

Hej hej! Hoppas allt flyter på i erat nya hus, sakerna bruka falla på plats efter hand! :) Såå himla kul det måste vra med eget hus, hur ar du ens ro att jobba? Försår att du egentligen hellre är hemma!!! Vi höres snart och så får vi se lite fina bilder från ert ya hem! Ha det fint.

Ekebo sa...

Hej på dig förstår att ni har mycket att göra! Väntar spänt på bilder fårn huset. Vilka fina tapeter ni valt. Kram M!

Mjuka sa...

ÅH SÅ FINT!! Tapeterna som du tänker dig vardagsrumnmet är så snygga. bra val!
Kram Malin

In my house sa...

Hallo tjejen!!!!

Tapeterna kommer att bli jättebra... Hoppas flytt och allt har gått bra, det är ju nu som är kul men ändå drygt att packa upp allt igen,, och så är det ju många saker som man inte vill slänga men inte ha dom framme heller! lite trix och don!
Förstår att de e fullt upp, men jag längtar tills er data funkar :)

Många kramar j

Södralycke sa...

Ska bli spännande att få se huset invändigt också!

Trevlig helg! Kram Johanna

AGENT 77 sa...

åh förstår att du har fullt upp nu me allt,fast kul såklart me hus..wow så fina tapeter jag gilla den grå grymt snygg!!

ha de gott sköt om dig

kram E