söndag 6 juni 2010

Ren - från topp till tå!



Godkväll!
Idag har det grejats massor! Solen var med oss även idag, men jag har hört att det ska regna imorgon... Husvagnen står nu på tomten och den är städad och vädrad. Att få greja med vår "lilla" pärla ger starka semesterkänslor!

Så till slut, efter en lång och härlig dag i trädgården och solen var det dags att skrubba sig själv ren. Nagelborste och fotskrubb:Jag köpte detta på Casual Living, som tyvärr lägger ner verksamheten och därför sålde ut varor till bättre pris. Kika gärna in där. Fotskrubben gör underverk med fötter som arbetat hårt och får dem att lukta fräscht :)

Just nu är vi helt slut och har landat i soffan. Men ögonlocken kommer inte att stanna uppe mycket längre, så snart blir det till att krypa till kojs. Fastän det känns lite avigt då det fortfarande är ganska ljust ute.

Kram Annika

4 kommentarer:

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Härliga med en aktiv dag, och härliga att få städat. Då återstår ju bara det roliga! :-)

Hoppas du får en fin start på veckan som kommer. Må gott!

Grodmamman sa...

Jag städade ur dotterns rum igår och det var himla skönt att bli av med dammet i ett rum i alla fall!:)
Tack för uppmuntran, det kändes lite bättre igår och idag är det meningen att det ska börjas med tapetseringen.
Kram

Unknown sa...

Härlig känsla när man har blivit klar med städningen o sen fräsch topp till tå ☺ Vår son tar studenten på fredag så här har vi också lite i görningen, kanske skulle va skönt o koppla av med lite fotskrubb mitt i det hela ☺ Ha en bra start på den nya veckan! Kram Lenita

::fina:: sa...

Det låter härligt! Själv har jag också precis parkerat mig i soffan efter dammsugning och en skön dusch på det. Nu ska jag bara vara laat!
~Josefine