torsdag 24 juni 2010

Is it a keeper?

Hej alla!
Vi har tagit hem dessa trådkorgar till butiken - kan avslöja att de kommer att finnas i vår höstkatalog på Svenska Hem. Jag blev naturligtvis störtkär och tog hem en till oss. Ni ser att jag inte tagit bort prislappen än men jag har bestämt mig.It´s a keeper!Bra att kunna lägga undan kuddar och filtar från soffan nu när det inte är så kallt ute längre. Och det med stil :)

En glad midsommar till Er alla! Det ser ju faktiskt ut att bli en riktigt fin dag imorgon :)
Kramar Annika

5 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Förstår att du vill behålla den, så snygg.
Önskar dig en riktigt skön midsommar!
kram Ullis

Unknown sa...

Snygg korg! Ha nu en riktigt trevlig midsommar! Kram Lenita

Huset på kullen sa...

Det är absolut en keeper tycker jag! =)

Ha en riktigt bra midsommar! Kram Linda

Fröken Fräken sa...

Supersnygg! Nu drabbades jag ju av habegär också.. fastän jag nog nu har mer korgar än saker att lägga där i.. äh, petitesser! ;-D

C De-sign sa...

Mycket snygg....den förstår jag om du behåller...vill önska dig en fortsatt fin helg! Kram fr C