onsdag 10 mars 2010

Temperatur

Halloj!
Jag har kommit på att murgrönor överlever hos mig så länge de inte står ovanpå ett element. Jag har för tillfället tre stycken i hallen och de har klarat sig jättelänge nu. Trodde inte att det skulle gå så bra... :)
I förre veckan inhandlades en termometer. Tänkte att det vore intressant att se vad för slags temperaturer man kommer "upp" i i en oisolerad källare. Sedan var den ju dessutom väldigt dekorativ. Exakt plats för denna skönhet är ej bestämd än.


Det verkar inte vara varmare än 15 grader...


Ikväll var det Roomservice på tv, som ni alla säkert vet :) Jag gillar verkligen den nya stilen som de nya inredarna har tagit med sig till programmet. Annorlunda och fräckt! Längtar till nästa program redan!

Kram Annika

4 kommentarer:

Unknown sa...

Ja, håller med, den var superfräsch.

Grodmamman sa...

Fin termometer!
Jag är tvärtemot, jag gillar inte det "nya" roomservice!:) Fast köket igår var helt ok, men annat har varit alltför hysteriskt för mig.
Kram

Anneli sa...

Hejsan!
Vad roligt att du gillar mina korgar
just nu har jag slut på trikåtrasorna, men ska snart inhandla, så då kan du få beställa om du vill, menar du den med vågig kant eller handtag?
kram
du kan maila mig på
strand.an@telia.com

Hemma hos Razzel sa...

Aha, har faktiskt inte sett några avsnitt av RoomService den här säsongen trots att jag sett alla tidigare..
Får sätta mig framför datorn och kolla om jag gillar det nya!