onsdag 24 mars 2010

Kontorsstol/barstol?

Hej hallå!
Den här kontorsstolen följde med på köpet av huset. Den är väl bevarad - ser nästan ny och oanvänd ut. Jag gillar nederdelen på den. Jag ville egentligen haft en barpall eller barstol här nere i tvättstugan så man kan sitta vid bänken om man skulle vilja pyssla med något. Stolen är höj- och sänkbar så den får en perfekt höjd. Nice! Lite stål är alltid snyggt!

Min tanke var att skruva bort ryggstödet på den för att den inte ska kännas så "kontorig". Men jag provade med ryggstöd när jag tog ner den ikväll så att jag inte skulle ångra mig. Man vet ju hur man är... :)
Vid närmare eftertanke så håller jag nog fast vid att ta bort ryggstödet och kanske fixar jag något slags överdrag till sitsen. Brunt skinn är inte helt fel här inne i tvättstugan men det är inte min favoritfärg heller.
Nu är det snart godnatt!
Kram Annika

4 kommentarer:

Grodmamman sa...

Jag saknar en snygg stol i vår tvättstuga. För närvarande står jag upp och syr!:)
Stolen var ju jätte snygg och jag skulle nog behålla ryggstödet.
Kram

tina | pepparochvanilj.se sa...

Det var en väldigt snygg stol! jg gillade underredet mycket. Den blir nog säkert väldigt fin hur du än gör :)

K R A M // T i n a

Grodmamman sa...

Tack för kommentaren angående byrån med pigtittaren. Jag gillar ju att blanda gammalt och nytt och jag är faktiskt riktigt nöjd själv!:)
Vi har haft både tv och dator på under Earth Hour, men inga lampor.
Kram

Ullis/Leva på landet sa...

Jag tycker att stolen var så snygg. Gillar den med ryggstöd också.

Kram Ullis