söndag 21 mars 2010

Spegel, spegel

på väggen där.....
Den här spegeln tyckte jag hade potential. Den är stor, ca 90-100 cm i diameter så den skulle ge ett "maffigt" intryck. Som ni kan se här var den för stor för att ha ovanför sängen :)
Och den gröna färgen var ju ingen hit precis...
Men - med hjälp av pensel och färg blev den det där jag trodde att den skulle bli: (lite fönsterputs hade kanske också varit idé...)
Tall, dark and handsome!

Den har ingen plats i huset än. Men jag har provat den i trappan, vardagsrummet och sovrummet. Vi får se framöver var den kommer att passa in. Efter vi har renoverat klart uppe i huset och fått upp snygga tapeter hittar den säkert hem.

Tjing tjing!

Kram Annika

7 kommentarer:

Design i tid och rum sa...

Hej Annika! håller med dig att spegeln har potential fast i ett annat kolor...hoppas allt bra med dig?
jag själv är sååååååååååååååååå lat att kommenter hos anndra. Har inte så mycket lust att bloga.

..men jag tänker på er..kramen D

Vitt är vackert sa...

Hej. Jättesnygg spegel. Blev finfin i svart! Speglar kan man aldrig få för många av känns det som...
Hoppas allt är bra!
Kram Ellinor

Hus nr.14 sa...

Superfin spegel, tänk vad lite färg kan göra!
Kram Marielle

nea i det gula huset sa...

Hej hej!
Men visst har din fina spegel potential! Den blev verkligen fin i svart! :)
Det där med spegelplacering är verkligen svårt tycker jag.

Vad kul att du gillar mina tavlor. Dom "små" som jag visar i ett av dom senare inläggen kostar 200kr.
Det är bara att mejla om du är intreserad! :)

Ha en fin fin kväll!
Kram Nea

Vintage House sa...

ja spegeln har potential med lite färg hoppas du finner en plats:
kul att du tittade in hos mig
kram
sandra

Marias collage sa...

Spegeln blev jättesnygg i svart! Det är så kul att fixa till saker så de passar in :)
Härlig blogg du har, hittade just hit!
Ha en bra tisdag!
Hälsningar Maria

tina | pepparochvanilj.se sa...

KUL! Att ha något så snyggt och få bära runt och hitta den RÄTTA platsen är ju så kul...men samtidigt väldigt irriterande...ska det var så svårt...!? hihi Snygg var den i alla fall verkligen!!

K R A M // t i n a