lördag 2 januari 2010

Vinterland

Hej alla!
Är det något vi har gott om så här i lågkonjunkturens tid så är det snö :) Vi har verkligen fått en fin jul och nyår och en riktig vinter! Snön känns inte som ett problem utan som en skön paus från regn och slask. Här är vår altan/entré: Här är fönstret i vår nyrenoverade tvättstuga :) Den ligger ju i källaren men ändå... Efter kortet togs så har det snöat ännu mer och jag tvivlar på att man ser något annat än snö där nu...
Förra vintern önskade jag mig ett tjockt snötäcke på vårt nyinköpta hus, men det kom aldrig något. Så nu är jag extra glad!
Kram Annika

4 kommentarer:

Grodmamman sa...

Är så glad över all snö jag med! Då känns det som vinter och det är så härligt att få åka pulka och skidor.
Hoppas att allt är bra med er och att ni haft en bra jul och ett bra nyår!
God fortsättning!
Kram

Ullis/Leva på landet sa...

Är ju så fint med snön, men nu tycker jag att det finns tillräckligt av den. Mysiga bilder.

Kram Ullis

Ekebo sa...

Hallå där! Visst är det fint med all snö! Hoppas helgerna har varit bra kram Malin

Lina sa...

Hej!
God fortsättning på nya året!!! Ja, jösses vilken vinter vi fått! och den verkar hålla i sig! =) Jag är jätte glad! Vi brukar ju bara ha slask och regn här nere i Göteorg annars...

Mysig bild på fönstret, nu är de vinter! =)

Må så gott & ha en forsat bra vecka! Kram, Lina