tisdag 19 januari 2010

Min favorit från HM Home

Hej!
Tack alla för de fina orden om vårt jubileum! Det är roligt att tänka tillbaka på hur allting började och hur man kommit fram till dagen som är idag. Och det känns som att ni också har blickat tillbaka :)

Jag har hittat min favorit bland det nya sortimentet på HM Home. Det är en gardinlängd med volanger. Jag skulle vilja ha två stycken minst och de skulle få hänga i vardagsrummet. Det är så fint med vitt men ibland vill man ha något mer än vanliga gardiner och dessa ger en extra detalj.
299.-/st

När jag tänker efter skulle nog dessa passa i de flesta fönster här hemma... :)
Har ni hittat er favorit?
Kram Annika

4 kommentarer:

Vända blad sa...

Hej! Vilka fina och ovanliga gardiner! Det är så roligt när det bara känns rätt =) Skönt att du fick lite tröst efter allt det tunga...googla så hittar du hela dikten, den är jättefin och en av mina favoriter.
Kram Maria

Stjärnor & Champagne sa...

Haha dom var fräcka....Hm bruna fönster ja, det har vi på landet som skall målas någon gång....

Kramkram Anne

Design i tid och rum sa...

Hej hej!
Tack att du bryr dig om mig,och undrar...jag har verkligen snälla och omtänksamma blogvänner.
Livet är konstigt ibland...just nu är det inte min lyckliga tid..men det blir väl bättre.
Hoppas att din 2010.bli bra.
Vi hörs och ses på blog.
Jag ska göra en inlägg om mina Lexington inspirerade tavlor.och stjärnor en inspiration till dig.Inget speciellt men ändå..kramar Dada

Design i tid och rum sa...

....och nu glömde jag kommentera gardiner..dem är verkligen annorlunda,och det är det vi alla vill.. något som inte finns överalt.
Dessa gardiner blir verkligen en blickfång i rummet!
Jag glömmer alltid på HM,och deras inredning sida...man är inte van att se dem sysslar med inredning.
Tack att du skrev om dem.