måndag 14 september 2009

Svart byrå

Hej igen!
Nu var det ett tag sedan jag skrev sist såg jag... Men, men nu har jag lite att visa er. Min byrå som jag hittade på vinden när vi flyttade in, som först var brun, målades sedan vit och hamnade i vardagsrummet, är nu svart och får nu stå i sovrummet! Gillar färgerna tillsammans! Här på kommer tv:n att hamna. Vi har möblerat om i sovrummet och fler bilder kommer allteftersom allt hamnar på plats därinne. Det blev ett större projekt än jag tänkte...
"Svart är det nya vitt"
Kram Annika

16 kommentarer:

Anonym sa...

Åååååååå,,, nämen duuuuu, jag är så virrig, har helt glömt bort de,,,, jag lovar att skicka det idag eller imon...... =)

FÖRLÅT......


Stor kram j

Katta sa...

WOW!!! Alltså himmlar vad snygg den blev.Svart är verkligen det nya vita och de är ju så fina ihop. Söt tapet med.Ja som du skrev hos mej ny vecka nya tag hoppas din blir bra, kram Katta

Ekebo sa...

Snyggt, tur att det inte bara är jag ändrar mig och vill göra om saker och placera dem på andra ställen. Ha det gott kram malin!

Jenny sa...

Blev ju superfint ju!!
Passar bra till de snygga gardinerna oxå:)

Ha en jättebra vecka,

kram Jenny

Elisabeth - anyhow.se sa...

OJ!!! Komma här & snacka snyggt - du vann, STORT! :)

Grodmamman sa...

Blev jätte snygg i svart! Fattar bara inte hur du orkar måla den en gång till!:)
Kram

Fröken Fräken sa...

Åh, den där typen av gamla byråer är ju underbara! Skulle vilja ha en sådan, men jag har ingen plats...Den var snygg även i svart, en skön kontrast.

nea i det gula huset sa...

Hej hej!
Kan bara hålla med om att svart är det nya vita! :)
Gillar svart mer och mer och din byrå är superfin!

Ha en bra helg!
Kram Nea

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Så vacker byrån blidde, fin eosig tapet däriak med!! Ditt hem verka sååå fint!!
~~KRAM ♥ MILLAN~~
ha en ny fin vecka!!

Hem och Lycka sa...

Så fin den blev, det är verkligen som du skriver, svart ÄR det nya vita!

kram

Femtio vita kvadrat... sa...

superfin! gillar verkligen din blogg!

/Tove

Lina sa...

Hej!
Oh, läcker...precis som ditt pelarbord! =) Svart och vitt, japp de är härliga färger de!

Må så gott, kram Lina

StrandviksVillan sa...

Vilken snygg byrå! Kan tänka mig att en svart platt-tv skulle passa bra där ovanpå :)

Många fina svart-vita bilder här! Så tuff den där stora klockan i butiken är.

Ha det bra!
Ann-Christine

femtiovitakvadrat sa...

Hej hopp! Suupersnyggt med svart =) Själv är jag också en sån som ändrar mig hela tiden, kanske är svart det nya vita?? Ser allt fler som "tröttnar" på allt i vitt vitt och bryter av med lite kontraster, eller är det hösten som gör att man vill boa in sig lite extra? Jääättefiin tapet också, den blev jag lite avis på...

Hälsningar Patricia

Hannasvirrvarr sa...

Wow, den ser verkligen cool ut i svart.

Vitt är vackert sa...

Jättesnygg blev den i svart!! Matchar ju dina gardiner snyggt också!! Superfint.
En nyponkrans håller sig väl nåneller några veckor ungefär, sen börjar nyponen skrumpna ihop lite, men man kan ha den framme ändå. Min mamma fick en förra året, och den plocka hon inte bort förrän nu, när hon fick en ny av mig...Kanske lite väl länge men...

Kram Ellinor