fredag 18 september 2009

Keep clean!

Hej igen!
Så otroligt glad jag blev att ni tyckte så bra om min svarta byrå! Jag bara älskar den! Och idag har den fått handtag och blivit lite lättare att använda. Gamla lådor som man bara drar ut med hjälp av en liten nyckel är ingen hit...
Men bilder på detta får vänta - för igår inhandlades en papperskorg till badrummet i källaren. Jag är evigt trött på pedalhinkar i rostfritt. De finns överallt och vi har redan en på lilla toaletten. Så jag blev så glad när jag hittade denna variant på ICA Maxi. Den är helt annorlunda och lite kaxig med sin text: Keep clean!
Den är i plast men formen och texten var bara underbar! Så den fick glatt följa med hem i ICA-kassen. Och så fick man ju bonus på den :)

Ikväll sitter/ligger vi i sängarna i sovrummet och tittar på tv. Väldigt mysigt nu när vi har möblerat om och fått det så fint med den svarta byrån och de nya gardinerna. Här känner jag mig 110% nöjd och det är inte så vanligt. Så ikväll stannar vi här!

Kram Annika

PS. Är det bara jag eller tycker ni också att det ser ut som att "Kändisdjungeln" är inspelad i en studio?

1 kommentar:

Grodmamman sa...

Håller med dig angående "Kändisdjungeln". Sonen tycker om programmet, men mig kan det kvitta.
Mysigt att sitta/ligga i sängarna och titta på tv. Jag sitter i tv-soffan med en sovande dotter bredvid, sonen ligger i våra sängar!:) På tv:n går "Dirty Dancing", en liten nostalgitripp!
Kram