lördag 19 september 2009

Handtag

Här kommer bilder på handtagen på den svarta byrån jag berättade om. Nu är den lättare att använda.
Så allt som allt har byrån inte kostat någonting! Byrån hittade jag på vinden när vi flyttade in, svart färg hade jag kvar sedan tidigare projekt och handtagen var redan inhandlade för längesedan. Ibland måste man ju faktiskt använda det man redan har hemma :)
Solen skiner idag igen! Det är knappt att man tror att det är sant. Kvällarna är mörka, mörka och luften är kall och frisk. Vad mer kan man begära av hösten :)
Kram Annika

6 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Det var både snyggt, och så känns det ju som du säger, bra när man kan använda det man har hemma och inte behöver störta iväg och köpa nytt hela tiden! Säger jag som precis varit på loppis och kommit hem med tre urnor, två vaser, en kruka och tre tavlor (för totalt 34 kr!) men det är väl också bra om man köper begagnat..? ;-)

Ekebo sa...

Visst är det härligt höst väder bara passa på att vara uta och njuta. Snygga hantag! ha en skön helg Kram Malin!

Grodmamman sa...

Snygga handtag!
Visst är det helt underbart väder idag! Jag har kört tre maskiner med tvätt och är äntligen ikapp i tvättstugan!:) Gäller att passa på när man kan hänga ut!
Ha en bra lördag!
Kram

Huset på kullen sa...

Vad fin den blev. Handtagen passade in superbra. Inte ofta man lyckas fixa något fint helt gratis =)

Ha en fortsatt bra helg! Kram Linda

Anonym sa...

Blev jättebra. Ja man ska återvinna om man kan.....miljötänk....men så är ju äldre byråer rejälare och nog mer hållbara än nytt i bland.....hm.... det kanske man inte ska säga till en möbelkrängare....hihi

Lina sa...

Hej!
Ja, med lite tur och grejer som man har på lager kan man inreda billigt och SNYGGT! =)I like!

Förstår att de blev lättare att öppna nu med de nya handtagen! Gamla lådor med nyckel som draghjälp är inte de lättaste! Jag vet...

Må så gott & ha en fortsatt trevlig helg! Kram, Lina