onsdag 9 september 2009

Mer inredning!

Vi har fått in mer inredning till butiken på jobbet. De här bokstäverna kommer från Broste Copenhagen och ett set kostar ca 450.-
Och en klocka från Sia. Dock har modellen utgått men min kollega köpte en ändå som dekoration till våra miljöer i butiken:
Jag skulle kunna gissa att klockan är ca 1 m i diameter. Den hamnade på vår träpanel som ni också sett i tidigare inlägg.
Nu väntar vi bara på resten av beställningen från Sia, som min kollega gjorde i förra veckan!
Kram Annika
PS. HEJA SVERIGE!

8 kommentarer:

Katta sa...

Snygg klocka! Och så snygg soffa i förra inlägget med, gillar den lite rundade formen på den.Kram Katta

Myownhome sa...

Vilken fin och mysig blogg du har! :)

Kram //Johanna

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Klockan är ju bara helt uuunderbar!!

Kvällskramis ♥

Elisabeth - anyhow.se sa...

Tyckte om dina gardiner också - verkligen supersnygga!!! :)

Myownhome sa...

Hej!!
Ville bara kika in och tacka för din hälsning hos mig. :)

Ha det toppenbra!
//Johanna

Stämningsfullt sa...

Snyggt! bokstäverna skulle jag inte tacka nej till :)

Ekebo sa...

Fina saker du visar! Måste var kul att jobba mned sitt intresse. Kram Malin

Anonym sa...

Hej Annika!
Hittade hit via Carlssonkarlssons blogg.
Jag kan glädja dig med att Sia klockan fortfarande finns i sortimentet.
Jag var på Sia idag och köpte då bla en sådan.
Fin blogg du har!
Mvh
Petra