tisdag 22 september 2009

Dörrknackare

Istället för en plastig knapp till en ringklocka kan det vara fint att ha en sån här gedigen sak på dörren. Jag har kollat runt lite det senaste efter en dörrknackare men inte varit riktigt nöjd med det jag hittat. Men i söndags eftermiddag efter jag handlat mat, gick jag in på EM och hittade den här: Så den blev det! Nu pryder den dörren och det blir lite mer välkomnande vid entrén :)
Det syns inte på bilden men handtaget passade väldigt bra ihop med dörrknackaren. Ibland blir saker faktiskt bättre än man räknat med. Inte alltid...men ibland :)
Nu ska jag på möte med arbetsförmedlingen. Vi får se om det blir bättre än jag räknar med just nu...
Kram Annika

3 kommentarer:

Hemma hos Razzel sa...

Bra idè! Jag har en vanlig dörrklocka som bara fungerar sporadiskt... kanske vore ide att byta ut den, en knackare borde ju fungera 100%.. ; )

Grodmamman sa...

Fint det blev!
Hoppas att mötet gick bra!
Kram

Casandra Andersson sa...

JätteVacker!! =) Tack så mycket för presenten idag,jag gillar verkligen örhängena&halsbandet! Det var jättekul å ses..det var sålänge sen sist. /kram Casandra