lördag 22 augusti 2009

Tvättstuga - köksstommar

Lite ansträngningar har gjorts i tvättstugan. Blandare Ringskär i borstat stål och ho Domsjö med 1 ho:

Ja, det är inte riktigt klart... Några detaljer kvar :) Men här har vi i alla fall ställt allt på plats för att se att det funkar. (Dock ej med tvättmaskinen...)

Nu tänker man att man kommer vilja vara här hur mycket som helst och att tvätten ska bli en dans på rosor men jag försöker att inte bli för entusiastisk. Man vet ju hur det blir... Fast visst är det skönt att ha en fräsch tvättstuga!
Kram Annika

6 kommentarer:

Grodmamman sa...

En dans på rosor blir det nog inte, men det blir faktiskt lite roligare när man har en ny och fin tvättstuga!:)
Här har jag tvättat för fullt idag och lyckades faktiskt få allt torrt mellan regnskurarna!:)
Kram

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Fint tvätt fat...kommer att bli kanon!! Vill med ha ny fräsch tvättstuga...här samsas den med vår grovingång..dvs alla utekläder..100 par skor..uteleksaker..hundmat..lite verktyg...sa jag att den är på 6 m2 ...hmmmm!!

Trevlig lördags kväll!!
Kramis Millis ♥

Jenny sa...

Hej Annika!
Vad fint ni får det i tvättstugan!
Lyxigt att ha så mycket utrymme för tvätten, vi har bara en tvättmaskin i badrummet på övervåningen..inte ens en tumlare får plats:)

Ha en skön söndag,
kram Jenny

Ullis/Leva på landet sa...

Kommer att bli så snyggt. Sedan jag fixade vår tvättstuga så tycker jag att det är kul att tvätta bara för att jag trivs så bra.

Ha en fortsatt bra helg!
kram Ullis

chokladblomma sa...

Nej, jättekul blir det väl aldrig. Men nu har ni i alla fall finfina förutsättningar för att det ska kunna bli rätt så OK att stå där och greja!!
Kanonfint kommer det att bli!

Kram

Hem och Lycka sa...

Åå så fin den blir!

kram