tisdag 18 augusti 2009

Miljöbild

Minns ni inlägget jag gjorde lite tidigare där jag visade nyheter från Svenska Hem? Annars är det bara att rulla ner lite på sidan :)
Här kommer i alla fall bild på slutresultatet. Vi har förvisso lagt en liten beställning till Broste Copenhagen på accessoarer till detta och lite växter ska vi nog skaffa också, men jag är supernöjd redan:
Bredvid de vita sofforna gjorde jag och mina arbetskollegor denna miljö som blev minst lika bra:

Denna miljön gillar jag också mycket. Så härliga färger - cerise och orange är en lyckad mix. Snacka om att "hotta" upp en tråkig, svart hörnsoffa!

Den nya katalogen från Svenska Hem har kommit till butikerna nu. Gå in och hämta den! Också ett litet reklamblad kommer att gå ut i nästa vecka. Dock inte med reklamen i vårt område då butikschefen vägrar betala för att få den distribuerad och hellre slänger en hel pall med "flyers" i återvinningen...

Nu blir det en stund i soffan framför tv:n. Imorgon ska här grejas massor i butiken!

Kram Annika

2 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Ååå sååå vackert..du ka komma in o inreda hos mig...vilken uunderbar miljö du jobbar i!!! Härligt med med bubbelbadet...avvis där med:)))

~~ Kram ♥ Millan~~

annashusidingtuna sa...

Kul jobb du har!
Kram Anna