torsdag 11 juni 2009

Ny tavla

Hej hej!
Här händer det inte mycket. Regnet, som alltid kommer på helgen numera, ser till att vi inte kan måla huset. Så det står HELT stilla. Och denna helgen skulle det inte bli mycket bättre alls...
Jag målar lite på en skänk/byrå som jag tänkte ha i tvättstugan. Men den är inte riktigt klar än så inga bilder på den idag.
Men jag tänkte visa en tavla jag fyndade häromdagen:

Så fint motiv att 35.- inte skulle få stå emellan mig och tavlan :)


Nu hoppas jag på en produktiv helg trots regn! Kram Annika

9 kommentarer:

Design i tid och rum sa...

Så vackert tavla,och bara 35 kr...otroligt !!
kram kram Dadda

"M" sa...

Svenska hem är en fin kedja, men det var länge sedan jag var inne i en sån butik. Jag är själv på MIO och ser till att det ser bra ut i butiken....bara fram till augusti tyvärr...då har jag varit i ett år.
Tyvärr skär de ned på personalen även där.....sist in först ut....synd. Trivs superbra.

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

hallojs igen!! tack för din sååå fina kommentar!! Japp...det blidde en liten prins till;))
Så söt tavla du fyndat!!!
ja, kunde ju hoppas på lite uppehåll...men sol är nog för mycket att hoppas på denna helgen...o vi som har avslutningar i morgon!!!

Trevlig helg!!♥

Grodmamman sa...

Enda fördelen med att det regnar är ju att man kan få gjort lite inomhus istället!:) Men jag förstår att det är frustrerande för er som vill måla!
Söt liten tavla också!
Kram

Katta sa...

Men ååå vilken vacker tavla! Det liknar en lotusblomma men det kanske är nåt annat. Är tavlan ny eller gammal? som sagt den är så fin. Kram Katta

Vitt är vackert sa...

Hej

Ja, det var minsann en fin tavla!
Va snyggt det blir med metallicfärgen överallt!!
Visst blir man trött på regnandet. Nu kan gärna solen få komma tillbaka, regna kan det göra på nätterna...

Hoppas allt är bra!
Kram Ellinor

Lina sa...

Hej!
Ja, de är ju för trist med allt detta regn...här vräker de ner. Suck! Idag blir de fredagsmys med Lilla E bara, maken ska grilla med jobbet???? Ja, hur nu de ska gå?!

Hoppas att vädret bättrar sig så ni kan fortsäatta med målningen!!! Men som de heter, efter regn kommer sol...:- )

Ursöt tavla, förstår att du slog till!

Må så gott & trevlig helg!
Kramar,Lina

chokladblomma sa...

Nog skulle det hålla upp på söndag iaf? Eller? Såg att just kusten skulle få regn imorgon, tyvärr. Har vi tur så klarar vi oss.
Jag håller tummen för regnuppehåll!
Ha en bra helg!
Kram

Ekebo sa...

Vacker tavla! Visst är det trist väder... men då får man hitta på andra inomhus projekt. Ha det gott kram malin!