torsdag 4 juni 2009

Förkylning pågår...

...ja, här ligger man då - IGEN - med en förkylning. Det senaste året eller åren har jag råkat ut för så´na här förkylningar. Jag brukade aldrig bli liggandes av en förkylning. Konstigt. Är det åldern, tro? :)
Förkyld eller ej så måste i alla fall disken tas om hand. Efter disken, ansträgningen gör mig svettig, så torkar jag av bänkar och bord och ser på rengöringsflaskan att det står "frisk"!
Det får mig att skratta! Sedan går jag och lägger mig i soffan framför tv:n igen för att vila efter disken, som inte var så mycket egentligen, tar mer nässpray, halstabletter och en treo.
Kram Annika

3 kommentarer:

Grodmamman sa...

Stackare! Krya på dig nu!
Kram

Jenny sa...

Hej Annika!
Var ett tag sedan jag kikade in hos dig, åh vad fint ert badrum blev!!

Inte kul att vara sjuk..hoppas du kryar på dig,
Kram Jenny

Lina sa...

Hej!
Skickar en STOR krya på dig kram!!! Lite kul med texten på flasken...hoppas att den inverkar på dig!:-)

De är ju så att ni kört rätt hårt de här året med huset, renoveringen, och så jobb på de...även om de är kul så sliter de ju på kroppen och man blir mer mottaglig för baciller av alla slag...Hoppas att ni kan vila lite och samla nya krafter i sommar!!!

Lilla E är på dagis igen, tydligen är de så att ögoninflammationen som går har smittat av sig till "kisseriet" på nästan alla småtjejer på avdelningen...

Må så gott, kramar Lina