tisdag 3 februari 2009

Lugnt, lugnt, lugnt...


Hej hej!

Jag har ju inte gjort några inlägg på ett tag och det beror inte på något annat än att jag haft en del annat för mig. Det har varit en del förändringar på jobbet som har tagit mer tid och så har inte så mycket hänt här hemma på inredningsfronten... Men idag har muraren kommit igång igen och håller på att putsa väggar. Vi har köpt kakel och ska införskaffa golvvärme m.m. Men det är inte så kul att visa detta ofärdiga projekt än.

På torsdag åker vi till Stockholm för att besöka Nordic Light Fair med massor av möbler och lampor att titta på! Jag ska bara titta och inspireras och njuta! Förhoppningsvis kommer jag ihåg att ta med mig kameran så att ni får se lite bilder :)
Kram Annika

7 kommentarer:

Ludvigsdal sa...

Blir ingen mässa för mig men rapportera gärna om hur mycket fint där kommer va! Kram Anette

Grodmamman sa...

Kul att det händer saker i källaren!
Kul att få åka på mässa också!
Kram

Viola sa...

Härligt med määsa, då blir du full utav inspiration...viklet helläckert badrum, verklig härligt med dessa motpolspeglar, ha det bra, kram

Design i tid och rum sa...

hej Annika ! vad roligt att du är i gång med blogande igen.
Om du tittar in hos mig så har jag något till dig..kramar Dadda

chokladblomma sa...

Kul att höra av dig igen!
Hoppas att i hittar massa fint på mässan!
Ha det bra!
Kram

Lina sa...

Hej!
Oh, va spännande med mässa! När jag jobbade i Skövde på reklambyrå åkte vill alltid till möbelmässan i feb. Jätte kul var de! Du får lämna en trendrapport till oss som inte är där! ;- )

Va spännande att de händer grejer i er källare nu! Är så nyfiken på slutresultatet!

Må så gott! Kram, Lina

Huset på kullen sa...

Roligt med mässa..

Tiden springer verkligen förbi, det blir långt mellan mina uppdateringar också nu för tiden.

Trevlig helg! Kram Linda