måndag 9 februari 2009

Nordic Light Fair

Hej hej!

Nu har vi varit på möbelmässa i Stockholm. Det första jag såg när jag kom in var att det var förbjudet att fotografera där inne... Så jag har faktiskt inga bilder från mässan. MEN jag kan visa bilder från vårt rum på Hotell Birger Jarl! Vi blev nämligen uppgraderade till en juniorsvit när vi skulle checka in och fick ett härligt designat rum. Inget jag skulle använda i inredningen själv men det är ändå roligt med ombyte!

Marcus har lagt sig tillrätta och fotar hotellrummet:


Vilken besvikelse att man inte fick fota alls. Jag som tänkte visa en massa fint!
Kram Annika

4 kommentarer:

Grodmamman sa...

Förstår din besvikelse, men hotellvistelse är ju aldrig fel! För att inte tala om hotellfrukostar...!:)
Kram

Viola sa...

Vad synd, det hade ju varit roligt och se trenderna just nu...men hoppas du fick en härlig vistelse med massor av fint att uppleva, hoppas du haft en bra måndag, kram

Design i tid och rum sa...

Hej! ja,det är tråkigt. Men var glad att du fick se alla fina saker.Jag önskar mig .alltid att få se någon möbel mässan Våra lärare som är arkitekter och inredare besöker ofta mässor och får massor av inspiration därifrån.
Kramar Dadda

In my house sa...

Hej hej,,, oj så flott ni fick bo!!! kul...
- Guuud va jag blev nyfiken på erat tvättrum nu,,, när inpirationen kommer från mitt kök,,, Hmmmm! VILL SE!!!!!! =)
- kökreportage nästa vecka Onsd eller Tors,,,, så jag har mycket att dona med nu... Kvittar ju att de bara är köket, ändå vill man ju ha de iordning nåt sånär överallt!!!! så en grov städning nästa vecka m,m. Usch, jaa! har mycket som man hade velat ha fixat,,, men just därför som jag endast vill ha köket! för dom ville göra hela huset... Men jag känner att jag vill göra mycket mer här, innan jag är nöjd för ett helt reportage!!!! då vill man ju vara super nöjd!!! har många rum som vi inte ens ha rört!!!!
men de kommer!!!!!

Idag blir det nog en sy dag,,, min mage värker och känner mig slö å matt (som vanligt) då får man pyssla hemma!!!!!

Ha de gottit kraaam j