torsdag 26 februari 2009

Inspirationsbilder

Hej hej!
Här kommer en kavalkad av härlig inspiration. Mestadels skåp i New England stil men också en inspirationsbild från Zandvoort. Ögongodis!




Skåpen kommer från Newport. Jag tänkte mig ett liknande skåp i det nya badrummet. Det ska få plats en massa handdukar och annat i det så gärna så stort som möjligt. Fast jag är begränsad i mitt val. Både av hur stort det kan vara och av min budget. Loppisskåp eller IKEA ligger närmast till hands. Det ska vara mörkt, mörkt brunt eller svart för att passa in i mina planer. Gärna med glasdörrar eller öppna hyllplan men också med dold förvaring för annat som inte är så fint att visa... Detta snurrar just nu runt i mina tankar :)
Kram Annika

9 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Grymt fina skåp! Ska bli spännande att se vad det blir för skåp du väljer..

kram

Grodmamman sa...

Många snygga skåp! Ska bli kul att se vilket du väljer!:)
Kram

Viola sa...

Verkligen mkt vackert att vila ögonen på, lycka till med jakten på skåpet, kram

Design i tid och rum sa...

Hej! Vackert inspiration,jag vill byta visa möbler hemma ,men vågar inte ens nämna till min man..vi har byt 3 gånger..på kortar tid hi hi..
krama Dadda

Lallis - liv och leverne sa...

Riktigt fina!Hoppas att allt är bra med dig.
Kram Lallis

Anonym sa...

vilka fina skåp du hittat! Helt perfekta att ha som förvaring i ett badrum. Spännande o se vilket det blir :)

Kram

Ullis/Leva på landet sa...

Så snygga skåp. Tycker att man aldrig kan få för mycket av skåp. Ett problem är ju bara vart man ska ställa dem.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

In my house sa...

Hej hej, goa du....
Exakt den gråa nyansen som du beskriver älskar jag,,, som om träet ha legat ute i rusk å regn i 100år..... Har provat med de du skrev å jag fick inte fram den nyansen =( kanske gjorde fel,,, kul om du provar - med bättre lycka!!!!

Kram kram josse

Ekebo sa...

Fina bilder hoppas... du hittar det du söker. vi har ett mörkt vitrinskåp från Ikea markör tror jag att det heter men är inte säker på att det finns kvar. Ha det got Kram Malin