fredag 13 februari 2009

Ny webbutik

Jag har stött på en, för mig, ny webbutik. Den heter "Honey, I´m home" och jag beställde lite saker till Alla hjärtans dag därifrån.

Imorgon ska jag ge bort detta örngott:
Och min sambo ska ge mig dessa härliga vantar från Lisbeth Dahl:
Jag har nämligen fixat en present både till honom och en åt honom som han ska ge mig :) Vi har egentligen sagt att vi ska strunta i allt vad Alla Hjärtans Dag heter men jag fick ett infall när jag såg dessa fina saker! Hemsidan var jättesöt och leveransen gick riktigt fort!
Ha en skön fredagskväll! Kram Annika

8 kommentarer:

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Kanon fina saker!
Ska gå in och titta lite jag med..ler
Kram och ha en trevlig kväll/Irene
Ps Önskar dig en underbar VALENTINES DAY!

Viola sa...

Ha en skön helg, nu far jag söderut, kram

C De-sign sa...

Vill ge dig en liten extra hjärtekram! fr C

Design i tid och rum sa...

Trevlig med inspiration, om vad som kommer att vänta oss..kramar Dadda

Ekebo sa...

Tittade också in på den sidan mycket fina saker de hade kanske det får bli en beställning. Hoppas gårdagen var bra ha det gott! Kram Malin

chokladblomma sa...

Hoppas att ni har haft en skön helg!
Ser ju lovande ut att den lantliga stilen kanske slår igenom lite mer!! Det gillar iaf jag!!
Ha det gott!
Kram

Ullis/Leva på landet sa...

Så fina saker. TAck fr tipset. Där har jag aldrig tittat in förut.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Paulo Lopes sa...

I wish you have any kind of translator in your blog. I'm very curious about the content in here... ;-)