tisdag 25 november 2008

I mitt huvud.


(Bilder från www.badeland.dk)

Hejsan!
Detta är vad som rör sig i mitt huvud just nu. Badrum. Igår hade vi rörmokaren här och han la rören åt oss så nu är vi ett steg närmare. Nu ska bara muraren få tid att komma också, så han kan lägga igen golvet och fixa allt inför kaklingen. Men det verkar dröja...
Någon som vet var man kan hitta badrumsinspiration i form av vackra bilder? Det jag hittar är bara samma, samma, samma. Alla firmor erbjuder liknande sortiment vilket är lite tråkigt - jag efterlyser något annat.
Ha en bra dag!
Kram Annika

9 kommentarer:

Sentimental Sanctuary sa...

Här har jag hittat en del fina badrumsbilder!
http://www.hgtv.com/hgtv/dp_bathrooms

Hälsningar Anna

Unknown sa...

Hm, ja vill du ha stillrent och modernt är jag inte den bästa tipsaren men annars tycker jag att Marie med bloggen min lilla veranda har ett underbart och inspirerande badrum, sen så finns det ju också endel inspiration på typ potter barn (nej det stavas nog inte så...) ett annat tips är ju att åka med en charterfirma (jag vet att det finns en i Kristinehamn som heter Värnerbuss, borde vara fler företag som har samma ide antar jag) de arrangerar iallafall turer till polen där man kan få åka med till gigantiska affärer med badrum/kök och kakel och handla hur mkt som helst billigt, de tar med lastbilar så folk kan handla, tror inte att de resorna är så dyra. Kram Petra

lottens vita och gröna sa...

hallå, gå in på bloggarna och kolla på deras etiketter-badrum där finns det som sticker ut från det konventionella!
lycka till, varmkram lotten

Ullis/Leva på landet sa...

Så mysigt att få börja planera. håller med Lotten. Kolla runt på bloggarna. Finns mycket snyggt att hitta där, (men inte hos mig). Vill också fixa vårt badrum. Ett av de få rum vi inte gjort något åt sedan vi flyttade in.


Ha det bra!
Kram Ullis

Unknown sa...

Ja, hoppas att något kunde vara till hjälp. Stora kramar till dig!

Design i tid och rum sa...

hej! jag undrar om vilken still vill du ha i din badrum?
jag är på väg till skolan ,men han titta en stund hos dig ,så jag vet inte riktig var ska du titta in hos.Men, hittar jag något då ska jag skriva till dig..ha en bra dag min vän..Dadda

Rosa Hemmet sa...

Tjo! Badrumstrender.se är en grejt sida med härlig inspiration och bra länkar!

Lina sa...

Hej!
Va kul att badrumsprojektet är på g! Hoppas att ni hittar en stil som ni gillar! De finns ju mycket fint bland andra bloggare! Har du kollat Marie och hennes blogg Vita Ranukler? Hon har ett jättefint badrum tycker jag!

Må så gott!
Kramar, Lina

In my house sa...

Hallo..... guuud va kul ändå att göra irdning badrummet,,,, mmmmm!!! de lär nog dröja här hemma!!! lite allt möjligt fint och juvliga hem kan du spana på här www.alvhemmakleri.se
ha de gottit,,, jag ska strax köra till min hypnos..... kraaaamar j