söndag 14 november 2010

Vitt nog?

Hej!
I helgen har vi tapetserat klart alla väggar i vardagsrummet. Det tog sammanlagt 11 timmar att förvandla rummet totalt. Marcus tog t.o.m kort dag på fredag för att komma hem och tapetsera. Jag hade ledigt och sov länge :) för Marcus blev det en lååång dag...
Vi är jättenöjda. Ska visa bättre bilder så småningom.

Men idag, på självaste Fars Dag, har vi laserat/betsat golvet vitt. Och jag tror att vi bestämmer oss för att stanna vid ett lager bets. Det känns rufft och ljust nog nu tror jag, även om jag var inne på att måla en gång till. Nu fattas bara lack - 3 lager!
Vad tycker ni? Är det vitt nog?

Efter 3 timmar, krypandes på golvet är man inte heller jättesugen på att göra detta mer än nödvändigt... If you know what I mean ;)

Nu, lite Inter-Milan, på Marcus begäran, sedan en god natts sömn innan nästa vecka drar igång!
Kram Annika

6 kommentarer:

Klipphöjden3 sa...

Jättefint! Helt perfekt vitt om du frågar mig. Förstår att ni inte vill krypa runt på golvet mer än nödvändigt;)
/Veronica

Grodmamman sa...

Jätte snyggt! Tycker att det är helt perfekt!:)
Kram

Stjärnor & Champagne sa...

Ni sliter lika mycket som vi gör:) Golvet ser jättefint ut. Jag är feg och slipade det. Vitt funkar inte med en svart hund tyvärr annars skulle det vara jättefint hät hemma. Hoppas att allt är bra/ Stor kram Anne

Lina sa...

Hej!
Oj, vilket jätte jobb ni lagt ner! Jag tycker precis som dom andra att de ser jätte fint ut!!!

Må så gott, Kram, Lina

Marie Söderberg sa...

såååå snyggt..jag ösnkar jaghade lyssnat mer på MIG än hantverkaen då vi byggde om köket..hade gärna haft vitt golv...men han tyckte EK..

Anonym sa...

Hej

Lisa här skulle måla 1 -2 gånger till vi fick göra om för när lacken kommer på mörknar det lite..

Vi la på 3 lager vitt sen ny lack o det blev as fint.

Lycka till
Lisa