lördag 23 oktober 2010

Nytt för kropp & själ!

Hej igen!
Medan man väntar på att snickaren ska ringa så finns det ett trevligt tidsfördriv att ägna sig åt; shopping! Så nu har jag handlat både till kropp och själ :)

Ny parkas och sjal (Vero Moda) till kroppen:

Och en fin, svart ljuslykta (Sia) till själen: Tavlan tillverkad av gammal, svartmålad tavelram, svart kartong och en bit tapet från Rusta:
Har spanat in ett matbord som jag vill ha till vardagsrummet då det är klart, men det säljs på en annan möbelkedja än den jag jobbar på... Får jag köpa det ändå? Det är verkligen det enda jag har fastnat för...

Nu ska jag bara fastna för ett fint vitrinskåp också :) Stolar har jag redan, Henriksdal från Ikea (inköpta innan jag började sälja möbler), och de ska få nya överdrag.
Det är bara att fortsätta "fnula" på en plan för vardagsrummet!
Vill också önska Er alla en skön lördagskväll!
Kram Annika

3 kommentarer:

Unknown sa...

Vilka fina fynd för kropp o själ! Å fin tavla har du också gjort! VISST får man köpa en möbel på en annan affär! Ha det så gott. Kram Lenita

Hemma hos Razzel sa...

Tavlan var ju jättecool! Tror jag måste kopiera dig! ; )

Lina sa...

Hej!
Ja, man behöver verkligen ha en tjock och varm jacka nu! Brrr...idag är de höst på allvar här hos oss! Ljus och mys i soffan behövs också! =)

Har misst massor av dina fina inlägg,måste in och uppdatera mig nu!

Må så gott, Kram, Lina