torsdag 14 oktober 2010

My kind of flower!

Hej hej!
PB Home har sitt kontor i "min" stad. Här har de också öppnat en butik som är så otroligt fint inredd med vackra saker överallt! Butiken är inte jättestor men det behövs massor av tid för att ta in allt :) Och det är ju precis så det ska vara i en inredningsbutik!
Tyvärr kom jag inte hem med fler saker än detta sist jag var där:

När jag går förbi här tar jag ibland upp ljuset och luktar på det - en jättehärlig doft! Jag vill inte ens tända ljuset, det är för fint... Nyplanterade hjärtan-på-tråd hamnade i dessa fina krukor. Är det något som är lättskött och växer så det knakar så är det ju hjärtan-på-tråd, bara att trycka ner en slinga i jord så tar det sig snabbt. My kind of flower!

Ha en skön höst-torsdag!
Kram Annika

6 kommentarer:

himlaverket sa...

Hej,
nu har jag tassat runt härinne en lång stund och lämnar mitt avtryck...
Jag älskade de små prinsesstavlorna, och tror åxå att det kan bli mycket fint med kullersten runt kanten.
Kram

::fina:: sa...

Så fint! Ja, hjärtan på tråd växer verkligen helt enormt! Tyvärr råkade jag döda den jag hade.. Ja, du har alldeles rätt, det är ett soffbord från GAD jag väntar på. Det har jag drömt om i år!
Kram, Josefine

Stjärnor & Champagne sa...

Älskar PB Home, handlar gääärna deras saker. Men vad skall vi göra med ala våra trappor:)Idag var mken iaf i huset och dom har slipat trägolven och dom var sååå fina sa han. Åh jag längtar, men tyvärr har jag ju vovven med sina klor, suck...Stor kram Anne

Grodmamman sa...

Kanske skulle föröka min hjärtan-på-tråd istället för att köpa nya?!?:)
Kram

Fröken Fräken sa...

Men vilken trevlig butik att ha i närheten!! Ibland blir man ju överväldigad över hur mycket fint som finns att man inte kan bestämma sig för vad man vill ha, och så köper man inget fast man vill ha allt.. :-D

Ullis/Leva på landet sa...

Härligt med ljus som doftar gott. Hjärtan på tråd är helt perfekta att ha tycker jag.
Ha en fortsatt bra helg!
Kram Ullis